دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود دوره آموزشی MINI MBA: Complete 22 Courses of MBA in one دوره جامع مدیریت کسب و کار

دوره آنلاین Mini MBA برای ارائه یک نمای کلی فشرده و در عین حال جامع از موضوعات ضروری مدیریت کسب و کار طراحی شده است، مشابه آنچه در یک برنامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) با آن مواجه می شوید. این یک گزینه ایده آل برای حرفه ای ها است که می خواهند هوش تجاری خود را افزایش دهند، مهارت های مدیریتی را توسعه دهند، یا بدون تعهد به یک برنامه کامل MBA، درک اساسی از مفاهیم کلیدی کسب و کار به دست آورند.

این دوره آنلاین Mini MBA طیفی از موضوعات اساسی کسب و کار را پوشش می دهد و بینش هایی را در مورد استراتژی، امور مالی، بازاریابی، رهبری، عملیات و موارد دیگر ارائه می دهد. برنامه درسی به گونه ای طراحی شده است که دانش و مهارت های عملی را ارائه دهد که می تواند بلافاصله در محل کار اعمال شود. در حالی که ممکن است عمق پوشش با یک برنامه کامل MBA مطابقت نداشته باشد، دوره های Mini MBA برای ارائه تجربیات یادگیری پر ارزش در بازه زمانی کوتاه تری طراحی شده اند.

اهداف دوره MINI MBA: Complete 22 Courses of MBA in one چیست؟

  1. درک اصول کسب و کار: درک گسترده ای از عملکردهای اصلی کسب و کار و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر به دست آورید.
  2. توسعه تفکر استراتژیک: یادگیری تجزیه و تحلیل موقعیت های کسب و کار، شناسایی فرصت ها و تدوین استراتژی های موثر.
  3. تقویت مهارت های رهبری: بینش رهبری و تکنیک های مدیریتی ضروری برای تیم ها و پروژه های پیشرو را به دست آورید.
  4. بهبود سواد مالی: بینشی در مورد مدیریت مالی، بودجه بندی و تصمیم گیری به دست آورید.
  5. بررسی بینش های بازاریابی و مشتری: مفاهیم کلیدی بازاریابی، استراتژی های برندسازی و رفتار مشتری را درک کنید.
  6. تسلط بر مدیریت عملیات: در مورد کارایی عملیاتی، مدیریت زنجیره تامین و بهینه سازی فرآیند بیاموزید.

ساختار دوره:

· یادگیری مبتنی بر ماژول: موضوعات به ماژول های قابل مدیریت تقسیم می شوند که به زبان آموزان اجازه می دهد با سرعت خود مطالعه کنند.

· محتوای تعاملی: مطالب جذاب مانند فیلم ها، آزمون ها، مطالعات موردی و خواندن، تجربه یادگیری را افزایش می دهد.

· آموزش کارشناس: دوره ها توسط متخصصان تجارت با تجربه، دانشگاهیان یا کارشناسان صنعت هدایت می شوند.

· پروژه ها یا ارزیابی های Capstone: بسیاری از برنامه ها در یک پروژه یا ارزیابی نهایی برای اعمال دانش به دست آمده در طول دوره به اوج خود می رسند.

چارچوب های دوره

سخنرانی های ویدئویی جذاب، مطالعات موردی، ارزیابی، منابع قابل دانلود و تمرین های تعاملی. این دوره برای مقدمه ای بر مدیریت کسب و کار ایجاد شده است و همچنین شما قادر خواهید بود در مورد محیط کسب و کار، تحولات تاریخی کسب و کار بدانید. شما قادر خواهید بود در مورد مدیریت استراتژیک مرتبط با برنامه ریزی استراتژیک، جزئیات در مورد تجزیه و تحلیل SWOT و انواع مختلف مدل های کسب و کار بیاموزید. رهبری و مدیریت با انواع مختلف سبک های رهبری و تئوری های مدیریتی از جمله تیم سازی و انگیزش نیز مرتبط است.

درباره امور مالی و حسابداری مرتبط با صورت های مالی و مفاهیم کلیدی آن، بودجه بندی و پیش بینی، جزئیات در مورد نسبت های مالی بیاموزید. تجزیه و تحلیل هزینه و جزئیات آن مدیریت عملیات شامل مدیریت زنجیره تامین، بهبود فرآیند، مدیریت کیفیت، مدیریت پروژه. مدیریت منابع انسانی مرتبط با استخدام و گزینش مرتبط با توسعه کارکنان، مدیریت عملکرد و جزئیات آن از جمله قانون استخدام. کارآفرینی و نوآوری و ملزومات راه اندازی آن، نوآوری و خلاقیت.

مدیریت مالی مرتبط با سرمایه گذاری و بودجه ریزی سرمایه، انواع بازارهای مالی و کارکردهای آن. مشارکت کنندگان در بازارهای مالی و نقش در تصمیم گیری مالی. مدیریت ریسک و جزئیات مربوط به آن همچنین می توانید در مورد انواع مختلف ریسک های مالی نیز بیاموزید. امور مالی کارآفرینی مربوط به انواع مختلف منابع مالی، برنامه ریزی مالی برای استارت آپ ها، سرمایه گذاری خطرپذیر و سرمایه گذاران فرشته. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود تا در مورد انواع مطالعه موردی بر اساس نام موضوعات از معرفی کسب و کار و مدیریت تا مطالعات موردی و کاربردهای عملی آن مطالعه کنید.

این دوره شامل مطالعات موردی متعدد، منابعی مانند قالب‌ها، قالب‌ها، کاربرگ‌ها، مطالب خواندنی، آزمون‌ها، خودارزیابی، مطالعه فیلم و تکالیف برای پرورش و ارتقای دانش MINI MBA در جزئیات است.

در قسمت اول دوره
جزئیات مقدمه ای بر مدیریت کسب و کار را یاد می گیرید و همچنین می توانید در مورد محیط کسب و کار، تحولات تاریخی کسب و کار بدانید. شما قادر خواهید بود در مورد مدیریت استراتژیک مرتبط با برنامه ریزی استراتژیک، جزئیات در مورد تجزیه و تحلیل SWOT و انواع مختلف مدل های کسب و کار بیاموزید. رهبری و مدیریت مربوط به انواع مختلف سبک های رهبری و تئوری های مدیریتی از جمله تیم سازی و انگیزش است.

در قسمت میانی دوره
با امور مالی و حسابداری مرتبط با صورت های مالی و مفاهیم کلیدی آن، بودجه بندی و پیش بینی، جزئیات مربوط به نسبت های مالی آشنا خواهید شد. تجزیه و تحلیل هزینه و جزئیات آن مدیریت عملیات شامل مدیریت زنجیره تامین، بهبود فرآیند، مدیریت کیفیت، مدیریت پروژه. مدیریت منابع انسانی مرتبط با استخدام و گزینش. اخلاق تجاری و مسئولیت‌های اجتماعی، مربوط به تصمیم‌گیری اخلاقی و جزئیات آن از جمله مراحل و چالش‌ها، جزئیات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، مزایا و چالش‌ها و بسیاری جزئیات دیگر مربوط به اخلاق تجاری و مسئولیت اجتماعی. ایجاد یک پروژه جامع برای برنامه Mini MBA شامل ادغام دانش و مهارت است. همچنین در مورد روندهای تجاری و فناوری های نوظهور مرتبط با کاوش در روندهای فعلی و آینده کسب و کار خواهید آموخت. توسعه شخصی و حرفه ای مرتبط با مدیریت زمان. استراتژی برای توسعه رهبری موثر. شبکه سازی و ارتقاء شغلی.

در بخش پایانی دوره
دانش مربوط به ایجاد یک پروژه جامع برای یک برنامه Mini MBA شامل ادغام دانش و مهارت ها را توسعه خواهید داد. همچنین در مورد روندهای کسب و کار و فناوری های نوظهور مرتبط با کاوش در روندهای فعلی و آینده کسب و کار خواهید آموخت. توسعه شخصی و حرفه ای مرتبط با مدیریت زمان. استراتژی برای توسعه رهبری موثر. شبکه سازی و ارتقاء شغلی.

علاقه به درک در مورد محیط کسب و کار، تکامل تاریخی کسب و کار و رهبری و مدیریت مرتبط با انواع مختلف سبک های رهبری و مدیریت
علاقه مند به کسب دانش بازاریابی و برندسازی در رابطه با اصول بازاریابی و امور مالی و حسابداری مربوط به صورت های مالی و مفاهیم کلیدی آن، بودجه بندی و پیش بینی، جزئیات در مورد نسبت های مالی باشید.
علاقه مندی به درک انواع مختلف مطالعه موردی بر اساس نام موضوعات از مقدمه کسب و کار و مدیریت تا مطالعات موردی و کاربردهای عملی آن

محتوای دوره:

قسمت 1

مقدمه و طرح مطالعه

· مربی خود را معرفی و بشناسید

· طرح مطالعه و ساختار دوره

  1. مقدمه ای بر تجارت و مدیریت.

1.1. شناخت محیط کسب و کار

1.2. تکامل تاریخی تجارت

1.3. مطالعه موردی بر اساس درک محیط کسب و کار

  1. مدیریت استراتژیک.

2.1. (برنامه ریزی استراتژیک)

2.2. تجزیه و تحلیل SWOT

2.3. مراحل انجام تجزیه و تحلیل SWOT معمولاً شامل می شود

2.4. مزیت رقابتی.

2.5. مدل تجاری

2.6. مطالعه موردی مبتنی بر مدیریت استراتژیک

  1. رهبری و مدیریت

3.1. (سبک رهبری)

3.2. نظریه های مدیریت

3.3. تصمیم گیری.

3.4. تیم سازی و ایجاد انگیزه. نهایی.

3.5. مطالعه موردی مبتنی بر رهبری و مدیریت

  1. بازاریابی و برندسازی.

4.1. اصول بازاریابی

4.2. تحقیقات بازار.

4.3. توسعه محصول

4.4. برندسازی و موقعیت یابی.

4.5. مطالعه موردی بر اساس بازاریابی و برندسازی

  1. امور مالی و حسابداری

5.1. صورت های مالی

5.2. مفاهیم کلیدی مرتبط با صورتهای مالی

5.3. بودجه بندی و پیش بینی

5.4. نسبت های مالی

5.5. تجزیه و تحلیل هزینه

5.6. مطالعه موردی اهمیت امور مالی و حسابداری

  1. مدیریت عملیات

6.1. (مدیریت زنجیره تامین)

6.2. بهبود فرایند.

6.3. مدیریت کیفیت

6.4. مدیریت پروژه.

6.5. مطالعه موردی اهمیت مدیریت عملیاتی

  1. مدیریت منابع انسانی.

7.1. استخدام و گزینش

7.2. توسعه کارکنان

7.3. مدیریت اجرایی

7.4. قانون استخدام

7.5. مطالعه موردی در مورد منابع انسانی.

  1. کارآفرینی و نوآوری

8.1. ملزومات راه اندازی

8.2. نوآوری و خلاقیت

8.3. مدل های کسب و کار

8.4. مدیریت ریسک

8.5. مطالعه موردی در مورد کارآفرینی و نوآوری

  1. اخلاق تجاری و مسئولیت اجتماعی

9.1. تصمیم گیری اخلاقی

9.2. مراحل تصمیم گیری اخلاقی

9.3. مراحل تصمیم گیری اخلاقی

9.4. رهبری اخلاقی

9.5. مسئولیت اجتماعی شرکت

9.6. مزایای مسئولیت اجتماعی شرکت

9.7. چالش ها و انتقادات CSR

9.8. بهترین شیوه ها برای اجرای CSR

9.9. پایداری

9.10. مطالعه موردی بر اساس اهمیت اخلاق تجاری و مسئولیت اجتماعی

قسمت 2

  1. ارتباطات و مذاکره.

10.1. ارتباط موثر

10.2. استراتژی های مذاکره

10.3. حل تعارض

10.4. مطالعه موردی در مورد اهمیت ارتباطات و مذاکره

  1. قوانین و مقررات تجارت

11.1. قانون قرارداد

11.2. انواع قرارداد.

11.3. تشکیل قرارداد

11.4. تفسیر قرارداد

11.5. عملکرد و نقض

11.6. راه حل های نقض

11.7. اساسنامه تقلب، حل اختلاف

11.8. مالکیت معنوی

11.9. انواع مالکیت فکری

11.10. اهمیت مالکیت معنوی در تجارت

11.11. استراتژی و مدیریت IP

11.12. چالش ها و ریسک ها

11.13. اجرا و حفاظت

11.14. واحد 11.14. انطباق با مقررات (درک مقررات قابل اجرا).

11.15. مطالعه موردی در مورد اهمیت قوانین و مقررات تجارت

  1. تجارت بین المللی

12.1. جهانی شدن

12.2. بازاریابی بین المللی.

12.3. مدیریت متقابل فرهنگی

12.4. مطالعه موردی در بازاریابی بین المللی

  1. مدیریت مالی

13.1. سرمایه گذاری و بودجه بندی سرمایه ای

13.2. بودجه بندی سرمایه ای)

13.3. بازارهای مالی

13.3.1. انواع بازارهای مالی

13.3.2. کارکردهای بازارهای مالی در مدیریت مالی

13.3.3. شرکت کنندگان در بازارهای مالی

13.3.4. نقش در تصمیم گیری مالی

13.4. مدیریت ریسک

13.4.1. مدیریت ریسک (انواع ریسک مالی)

13.4.2. ابزارهای مدیریت ریسک

13.4.3. نقش مدیران مالی در مدیریت ریسک

13.5. مطالعه موردی در مورد اهمیت درک سرمایه گذاری و بودجه ریزی سرمایه

  1. امور مالی کارآفرینی

14.1. منابع تامین مالی

14.2. برنامه ریزی مالی برای استارت آپ ها

14.3. سرمایه گذاری خطرپذیر و سرمایه گذاران زاویه (سرمایه خطرپذیر)

14.4. ملاحظات کارآفرینان

14.5. مذاکره و شرایط

14.6. مطالعه موردی در مورد اهمیت امور مالی کارآفرینی

  1. مطالعات موردی و کاربردهای عملی

15.1. موارد و نمونه های کسب و کار در دنیای واقعی

15.2. تمرین ها و شبیه سازی های عملی

15.3. پروژه Capstone (پروژه Capstone طرح توسعه استراتژیک کسب و کار)

15.4. پروژه Capstone (اجزای پروژه Capstone)

  1. روندهای تجاری و فناوری های نوظهور

16.1. بررسی روندهای فعلی و آتی کسب و کار

16.2. روندهای تجاری آینده

16.3. پیامدها برای تجارت

16.4. تاثیر فناوری بر کسب و کار

  1. رشد شخصی و حرفه ای

17.1. مدیریت زمان

17.2. توسعه رهبری (مولفه های توسعه رهبری).

17.3. استراتژی های توسعه رهبری موثر

17.4. شبکه سازی و پیشرفت شغلی.

  1. بررسی شکست ها و موفقیت های کسب و کار

18.1. تجزیه و تحلیل مطالعات موردی از هر دو کسب و کار موفق و شکست خورده برای درس های ارزشمند.

18.2. مطالعه موردی- کسب و کار موفق

18.3. مطالعه موردی -. کسب و کار شکست خورده

18.4. دروس عمومی از مطالعات موردی

  1. افکار و تأملات نهایی

19.1. خلاصه کردن نکات کلیدی

19.2. تشویق به یادگیری و رشد مستمر

نام: MINI MBA: Complete 22 Courses of MBA in one
حجم فایل: 25.72 گیگابایت
تاریخ انتشار: 2024
زبان: انگلیسی
مدت زمان پخش: 56h 13m
فرمت فایل: mp4
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *