دانلود دوره Strategic Thinking جامع پاسپورت شما برای تبدیل شدن به یک متفکر استراتژیک است که مجهز به ابزارها و بینش های مورد نیاز برای پیمایش در پیچیدگی های چشم انداز کسب و کار مدرن است. به ریشه های استراتژی ها بپردازید و رازهای پشت ساختن استراتژی های برنده ای که باعث موفقیت می شوند را کشف کنید. با تمرکز بر نوآوری، رویکردهای جدیدی را برای تعریف چشم انداز رقابتی خود و ترسیم مسیری برای پیروزی کشف خواهید کرد.
در دنیایی از مثالهای مرتبط و مطالعات موردی جذاب غوطهور شوید که تئوری را زنده میکند و تأثیر تفکر استراتژیک را در دنیای واقعی نشان میدهد. از تجزیه و تحلیل داستان های موفقیت غول های صنعت گرفته تا تجزیه و تحلیل استراتژی های استارت آپ های نوآورانه، به بینش های ارزشمندی دست خواهید یافت که رویکرد شما به تصمیم گیری استراتژیک را شکل می دهد.
اما این دوره فقط در مورد تئوری نیست، بلکه در مورد عمل است. از طریق تمرینات عملی و کاربردهای عملی، یاد خواهید گرفت که چگونه دانش جدید خود را به نتایج ملموس تبدیل کنید. چه یک بازاریاب باتجربه باشید و چه تازه شروع به کار کرده اید، این دوره به شما قدرت می دهد تا مهارت های تفکر استراتژیک خود را به سطح بالاتری ببرید و تأثیر معناداری در سازمان خود داشته باشید.
به جمع مدیران برند و رهبران صنعت که قبلاً از این دوره بهره مند شده اند بپیوندید و برنامه ریزی حرکت بعدی خود را به سمت رهبری بازاریابی آغاز کنید. با توجه به اینکه 90٪ از مدیران برند این دوره را برای نقش های خود ارزشمند می دانند، می توانید اعتماد کنید که در برنامه ای سرمایه گذاری می کنید که نتایج ملموسی ارائه می دهد.
دوره Strategic Thinking برای چه کسانی است؟
دوره Strategic Thinking یا همان تفکر استراتژیک مناسب افرادی است، از جمله:
متخصصان بازاریابی به دنبال گسترش دانش خود در زمینه خود هستند.
الزامات
بدون نیاز به پیش نیاز شما هر آنچه را که در مورد تفکر استراتژیک نیاز دارید یاد خواهید گرفت.
بخش 1: مقدمه ای بر تفکر استراتژیک
سخنرانی 1 مقدمه ای بر تفکر استراتژیک
سخنرانی 2 خلاصه یادگیری: مقدمه ای بر تفکر استراتژیک
سخنرانی 3 تعریف اهداف با استفاده از S.M.A.R.T. رویکرد
سخنرانی 4 خلاصه یادگیری: تعریف اهداف با استفاده از S.M.A.R.T. رویکرد
سخنرانی 5 درک تفاوت بین استراتژی ها و تاکتیک ها
سخنرانی 6 خلاصه یادگیری: درک تفاوت بین استراتژی ها و تاکتیک ها
بخش 2: ایجاد استراتژی بازاریابی
سخنرانی 7 اهمیت انجام تجزیه و تحلیل SWOT برای برند شما
سخنرانی 8 خلاصه یادگیری: اهمیت انجام تجزیه و تحلیل SWOT برای نام تجاری شما
سخنرانی 9 تعریف استراتژی بازاریابی
سخنرانی 10 خلاصه یادگیری: تعریف استراتژی بازار
سخنرانی 11 چگونه استراتژی ها می توانند به ما در کسب مزیت رقابتی کمک کنند
سخنرانی 12 خلاصه یادگیری: چگونه استراتژی ها می توانند به ما در کسب مزیت رقابتی کمک کنند
سخنرانی 13 در هنگام تدوین استراتژی بازاریابی چه مواردی را باید در نظر گرفت
سخنرانی 14 خلاصه یادگیری
سخنرانی 15 ساخت یک استراتژی بازاریابی مناسب با برنامه بازی برای برنده شدن
سخنرانی 16 خلاصه یادگیری: ایجاد یک استراتژی بازاریابی مناسب با برنامه بازی برای برنده شدن
بخش 3: بررسی دانش
بخش 4: بسته شدن دوره
سخنرانی هفدهم اختتامیه دوره تفکر استراتژیک
سخنرانی 18 خلاصه یادگیری: اختتامیه دوره تفکر استراتژیک
سلام فکر کنم این روزها دانلود فارسی لجاجت کرده با بیچ بادی چون که فقط از یودمی به سایت اضافه می کنید
سلام آقای باوی در حال حاضر دورههای بیچ بادی برای دانلود موجود نیست، در صورت موجود شدن در اسرع وقت روی سایت دانلود فارسی قرار خواهد گرفت.❤🌹✅