دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ساخت و طراحی کارت ویزیت BusinessCardsMX برای کامپیوتر

نرم افزار BusinessCardsMX یک نرم افزار برای طراحی و ساخت کارت ویزیت می باشد.در این نوع برنامه کاربر نیاز خاصی به اطلاعات قبلی ندارد و به راحتی میتواند با استفاده از نرم افزار BusinessCardsMX یک کارت ویزیت طراحی کند.این برنامه در خود یک سری کارت ویزیت هایی با موضوعات گوناگون را در خود به همراه دارد که قابل ویرایش می باشد.این نرم افزار امکان ورودی عکس امکان تایپ امکان جلوه پردازی را نیز دارا می باشد.شما میتوانید این نرم افزار را از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید. ویژگی های نرم افزار BusinessCardsMX: – ساخت آسان کارت ویزیت – کیفیت بالا – امکان ورودی عکس – دارای زبان های مختلف در هنگام نصب – امکان ذخیره سازی با فرمت های گوناگون آموزش نصب نرم افزار BusinessCardsMX: – ابتدا فایل را دانلود کنید – پوشه را از حالت فشره خارج کنید با استفاده از نرم افزار winrar-7zip – بر روی آیکون نرم افزار کلیک کرده – زبان نرم افزار را انتخاب کنید – بر روی گزینه next کلیک کنید – محل نصب نرم افزار را مشخص کنید و next بزیند – بر روی گزینه next کلیک کنید – بر روی گزینه install کلیک کنید – منتظربمانید تا نرم افزار نصب شود. – نرم افزار را اجرا کرده و در محل درخواست سریال از پوشه دانلود سریال را در محل مشخص کپی کنید. عکس مرتبط  BusinessCardsMX :

سایت مرتبط : BusinessCardsMX
  • 4 replies
    1. سهیل says:

      سلام . وقتی میخوام ذخیره کنم روی عکس بعد از ذخیره یه متن انگلیسی وجود داره چجوری میتونم حذفش کنم اون متن رو ممنون میشه راهنماییم کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *