دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سریالی Gravity Falls آبشار جاذبه + دوبله فارسی فصل 2 اضافه شد.

 Gravity Falls یک انیمیشن سریالی ساخت ایالات متحده آمریکا می باشد . این انیمیشن سریالی توسط John Aoshima ، Aaron Springer و Joe Pitt کارگردانی شده و در تاریخ 15 ژوئن 2012 در شبکه Disney Channel به نمایش در آمد . طراحی انیمیشن سریالی Gravity Falls آبشار جاذبه را انیماتور معروف Alex Hirsch ، انجام داده است .

خلاصه داستان:  تعطیلات تابستانی خواهر و بردار دوقلویی به اسم Dipper و Mabel است . این دو قلوهای 12 ساله که شخصیت های اصلی هستند و برای تعطیلات تابستانی به منطقه ای به نام آبشار جاذبه واقع در شمال غربی کالیفرنیا ، که محل زندگی عمویشان می باشد ، می روند . در یک روز که Dipper در جنگل مشغول بازی و قدم زدن بود کتاب مرموزی را پیدا می کند و این کتاب باعث می شود شیوه زندگی روزمره او عوض شود . آنها متوجه می شوند که منطقه جاذبه آبشار یک شهر مرموز می باشد و آنها ناخواسته درگیر رمز راز ها و معماهای این منطقه شده اند . Dipper و Mabel بعد متوجه شدن این موضوع اتفاقاتی برایشان رخ می دهد که با کمک دوستانشان ، Wendy ، Soos ،و  Grunkle خود، سعی می کنند تا مسائل مرموزی که برایشان پیش می آید و اتفاقاتی که می افتد را درک و حل کنند و همیشه روزی جذابی را با این ماجراجویی ها برای خود دارند تا بتوانند ریشه این اتفاقات را پیدا کنند .

دانلود انیمیشن سریالی Gravity Falls آبشار جاذبه

icon_b

عوامل دوبله
دوبله شده توسط گروه دوبلاژ آوای نوین
مدیر دوبلاژ: علیرضا معیدی
گویندگان: محمد احمدی، ساناز غلامی، علیرضا معیدی، رضا نصیرزاده، مریم خلقتی و…

سایر مشخصات :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجرایی

– تهیه کننده اجرایی : Alex Hirsch

– کارگردان : Joe Pitt

– شرکت سازنده : Disney Television Animation

– ساخت کشور : ایالات متحده

– زبان انیمیشن : انگلیسی

– تاریخ شروع : 15 ژوئن 2012

– وضعیت پخش : در حال پخش می باشد

– تعداد فصل : 2

– تعداد قسمت : 20

– زمان هر قسمت : 22 دقیقه

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت پخش : MP4

– زیر نویس فارسی : دارد

– پیوند : IMDB

Gravity Falls

به روز رسانی :

1397/03/03 -- فصل1و2 به صورت یکجا با کیفیت 720p
  • 331 replies
    1. امیر says:

      سلام خسته نباشید. نسخه زبان اصلی 720p رو به صورت یکجا دانلود کردم و فایل هارو اکسترکت کردم و بعد صوت دوبله رو اضافه کردم ؛ ولی از یه جایی به بعد صوت دوبله با انیمیشن هماهنگ نیس… صوت دوبله ای ندارید با نسخه زبان اصلی بدون سان.سور سینک باشه؟

      پاسخ دادن
      • Some one says:

        شت
        یا با سانسور که هر چی دستشون میاد حذف میکنن باید دانلود کرد
        یا بدون صوت =/ که دیگه مزه این سریالم به دوبلشه

        پاسخ دادن
        • محمد حسینی says:

          دوست عزیز کلی مزخرفات و صحنه های خشن و شیطان پرستی پاره این کارتونم متعلق به بچه هاست اتفاقا یه کار خوب ج ا کرده باشه سانسور عالی و دوبله است بچه من پنج سالشه من یکی خوشم نمیاد هرچی هرچی از الان ببینه

          پاسخ دادن
          • satan maou says:

            خب نبینه کلا چرا باید براش سانسور بزاری تازه بچه گه این چیزا رو نمی فهمه مگه اینکه پدر و مادر الکی الکی براش توضیح بدن + این فقط برای بچه ها نیست تمام سنین عزیز من یعنی برای همه ی سنین کودک نوجوان جوان و بزرگسال است نه فقط کودکان
            همینه دیگه پدر و مادر هایی که ادعا دارند به بچه ها شون میرسند این چیزا رو اصلا نمی دونند و الکی حرف میزنند البته به شما نمی گم دوست عزیز چون اطلاعی از شما من ندارم ولی خیلی ها هستند که الان حتی به انیمه ها هم میکن کارتون چینی آخه خدایی من چی بگم موندم اگه کارتون انیمه high school dxd یا attack titan بزارین برای بچه هاتون دیگه ببینم بازم میگین مال بچه هاست ؟

            پاسخ دادن
    2. امیر says:

      سلام ، تورو خدا بهم جواب بدید ، فایلای ابشار جاذبه همشون رمز دارن . بهم بگیر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *