دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Barnyard اطراف انبار با دوبله فارسی

انیمیشن کارتونی Barnyard با دوبله فارسی در سبک کمدی خانوادگی می باشد ، که در سال 2006 توسط کمپانی موفق Paramount Pictures ساخته شده است . کارگردانی کارتون Barnyard بر عهده Steve Oedekerk بوده است ، که یکی از کارگردانان موفق در این زمینه می باشد . اوتیس یک گاو هولشتاین می باشد ، که هیچ وقت در زندگیش مسئولیت چیزی را نپذیرفته است . پدر او بن رهبر مزرعه ای است ، که آنها در آن زندگی می کنند .

اوتیس همیشه در حال تفریح و سرگرمی در مزرعه است و هر روز با دوستان خود به ماجراجویی های بسیاری می پردازد . یک روز در جریان یک سری اتفاقات اوتیس باعث بوجود آمدن مشکلاتی در مزرعه می شود و پدرش به او می گوید ، که زندگی همیشه تفریح و سرگرمی نیست و تو باید مسئولیت کارهای خود را بپذیری ، اما بن به حرف های پدرش اهمیتی نمی دهد و تصمیم می گیرد ، که با دوستانش به تفریح و سرگرمی بیشتری بپردازد .

همان شب در آنجا مهمانی بزرگی بر پا می شود و در جریان آن مهمانی اتفاقات وحشتناک زیادی برای احالی آنجا اتفاق خواهد افتاد . انیمیشن کارتونی Barnyard با دوبله گلوری یک انیمیشن کارتونی جذاب و دیدنی برای تمام سنین می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Barnyard با دوبله گلوری

دانلود انیمیشن کارتونی Barnyard با دوبله گلوری

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – کمدی

– کارگردان : Steve Oedekerk

– شرکت سازنده : Paramount Pictures

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2006

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720Bluray

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *