دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمه کارتونی Wind Rises 2013 باد بر می خیزد

انیمه کارتونی Wind Rises 2013 باد بر می خیزد انیمه سینمایی است که در سال 2013 توسط کارگردان معروف Hayao Miyazaki کارگردانی شده و ساخت این انیمه نیز بر عهده کمپانی Studio Ghibli بوده که یکی از قدرتمندترین شرکت های سازنده انیمه های ژاپنی میباشد که در ژوئن 1985 تاسیس شده و تا به حال توانسته تعداد زیادی از جوایز انیمیج را از آن خود کند و از عناوین انیمیشن مطرح این استودیو میتوان به توتورو همسایه من در سال 1988 ، خدمات تحویل کیکی 1989 ، لاپوتا قلعه ای در آسمان در 1986 و شهر اشباح در سال 2002 اشاره کرد که برنده خرس طلایی و جایزه اسکار برای بهترین انیمه بلند شد که میتوان آن را تنها انیمه خارجی دانست که برنده چنین جوایزی شده است . داستان اصلی این انیمیشن بیوگرافی ساخته و پرداخته شده از جیرو هیروکوشی 1903-1982 میباشد . طراح هواپیماهای جنگنده Mitsubishi A5M و Mitsubishi A5M Zero است که در جنگ جهانی دوم توسط امپراطوری ژاپن از آن استفاده های زیادی شد ، در سال 1918 جیرو هیروشی جوان آرزو دارد که به یک خلبان هواپیماهای جنگی تبدیل شود اما به خاطر چشمان ضعیفش جیرو رو در سازمان هوابرد قبول نمیکنن اما پس از این که جیرو در یکی از مجله های هوانوردی با طراح معروف هواپیماهای جنگنده ایتالیایی Giovanni Battista Caproni آشنا میشه که بعد ها به اون میگه طراحی کردن هواپیماها از پرواز کردن باهاشون جذاب تره همین حرف باعث عوض شدن راه جیرو میشه که در نهایت باعث میشه تا جیرو برای مطالعه کردن مهندسی به توکیو بره و …. . این انیمه در واقع برگرفته از مانگایی با همین عنوان می باشد که قبلا توسط میازاکی نوشته شده بود و آخرین عنوانی است که این کارگردان بزرگ قبل از اعلام بازنشستگی خود بر روی آن کار کرد .انیمیشن Wind Rises در سال 2013 یکی از پرفروش ترین انمیشن ها در ژاپن شناخته شد که برنده و نامزد تعداد زیادی از جوایز ارزشمند نظیر جایزه اسکار بهترین انیمیشن ، جایزه گولدن گلوب برای بهترین انیمیشن خارجی و جایزه آکادمی انیمیشن ژاپن برای بهترین انیمیشن سال شد .

مشخصات انیمیشن Wind Rises 2013 :

– کارگردان : Hayao Miyazaki

– تهیه کننده : Toshio Suzuki

– نویسنده : Hayao Miyazaki

– صداگذاران : Hideaki Anno، Miori Takimoto، Hidetoshi Nishijima، Masahiko Nishimura، Steve Alpert، Morio Kazama، Keiko Takeshita

– موسیقی : Joe Hisaishi

– تدوینگر : Takeshi Seyama

– کمپانی تولید کننده : Studio Ghibli

– تاریخ پخش : July 20, 2013

– زمان پخش : 126 دقیقه

– کشور سازنده : ژاپن

– زبان : ژاپنی و انگلیسی

– سال تولید : 2013

– بودجه تخمینی 30 میلیون دلار

– زیرنویس : پارسی

– کیفیت فایل تصویری : 720p , 1080p Blueray

– فرمت فایل : mp4

تصویری از انیمه Wind Rises 2013

The.Wind.Rises.2013.1080p.BluRay.H264.AAC-RARBG.mp4_thumbs_[2014.09.01_02.16.17]

 

دانلود انیمه کارتونی Wind Rises 2013 باد بر می خیزد با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 2 replies
    1. آرمان امیری says:

      سلام،
      رمز عبور فایل 1.51 گیگ با کیفیت 720 جواب نمی دهد. (www.download.ir) ?

      لطفا رمز واقعی فایل را اطلاع دهید.

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        دوست عزیز فایل مشکلی نداره ، پسورد رو دقیق وارد کنید ، اگه درست نشد فایل رو Repair کنید ، بازم اگه درست نشد مجبورید از اول دانلود کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *