دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Roads of Rome 2 برای آیفون ، آیپد و آیپاد

بازی جدید Roads of Rome 2 یکی از بازی های سبک استراتژیک است که ورژن جدید آن به تازگی برای دیوایس های IOS منتشر شده است ، که با آنکه حجم کمی دارد می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند . در بازی Roads of Rome 2 با داستانی عاشقانه همراه شوید و در این راه سرزمین های وحشی را شناخته و برای رسیدن به هدف خود ناملایمتی ها را تحمل کنید . شما تنها کسی هستید که قادر خواهید بود تا به مردم Victorius کمک کرده و با دختر سزار به نام جولیا ازدواج کنید . بازی Roads of Rome 2 یک بازی اعتیاد آور که با موفقیت ترکیبی از استراتژی و زمان ویژگی های مدیریتی در زمان حال شما را بسیار سرگرم می کند . سزار ، فرماندار رم  مسموم شده است و هیچ دارویی برای درمان او پیدا نمی شود که ممکن است آن را به مرگ نزدی کند . در بازی Roads of Rome 2 دختر سزار جولیا و همسرش Victorius یک سفر جدید را برای پیدا کردن داروی سحر و جادو برای مداوای سزار اغاز نموده اند و شما باید در این راه به آن ها کمک کنید . در انواع مکان ها و محیط های مختلف باید کارهای متعدد همچون ساخت جاده ها برای باز کردن مسیر حرکت سفر بپردازید تا در نهایت به هدف خود که پیدا کردن دارویی برای خوب شدن سزار هست ، دست یابید . شما باید در این بازی تمام مهارت خود را به کار گیرید تا بتوانید فرماندار رم را به حال مساعد برگردانید و به یک فرد محبوب تبدیل شوید . در این بازی شما باید بیش از 40 مرحله ی مختلف و دشوار را پشت سر بگذارید .

ویژگی های بازی Roads of Rome 2 :

– شامل بیش از 41 مرحله جذاب و متنوع

– مدیریت منابع با گیم پلی استراتژیکی

– دارا بودن گرافیک زیبا و انیمیشنی

ترکیبی از استراتژی و زمان ویژگی های مدیریتی

صلح و آرامش از پادشاهی خدایان و کمک به Victorius انجام بسیاری از کارهای چالش برانگیز در بازی

Caesar, the governor of Rome, has been poisoned, and there’s no potion strong enough in the world of mortals that can cure him of his terrible disease. Caesar’s daughter Julia is in despair and Victorius, an honorable general, sets out on a long journey to the kingdom of the Gods. The lands of barbarians are full of dangers, so be careful! Clear up your way and build roads, leave gifts and offerings on the Gods’ altars and help Victorius find the magic potion that will save Caesar’s life. Your quest will be long and difficult, but if you succeed, the Gods are sure to smile down on the citizens of Rome

  • 2 replies
    1. حسن says:

      سلام
      لطفا نسخه ویندوز این بازی رو هم برای دانلود قرار بدین
      با تشکر از سایت بسیار خوبتون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *