دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر ALICE VR نسخه Razor1911

بازی ALICE VR یک بازی بسیار زیبا در سبک ماجرایی و معمایی می باشد که به تازگی توسط کمپانی Carbon Studio ساخته شده و توسط Klabater برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . در بازی ALICE VR شما با یک داستان اکتشافاتی مواجه می شوید و به جرات می توان گفت این بازی از بهترین بازی های سبک مارجراجویی می باشد . بازی ALICE VR توسط رمان معروف لوئیس کارول “آلیس در سرزمین عجایب” الهام گرفته ، به دست گرفتن شخصیت ها و تم آن به یک محیط علمی تخیلی جدید است . لذت بردن از گرافیک زیبا ، جو ، موسیقی متن الکترونیکی و … از ویژگی های خوب بازی ALICE VR می باشد . یک نقص فنی غیر منتظره نیروهای شما کشتی شما را به خطر می اندازد شما باید به فرود اضطراری اقدام نمایید ، هدف شما پیدا کردن سوخت کافی برای فرار می باشد . در بازی ALICE VR به بسیاری از معماهای سخت و چالش برانگیز مواجه می شوید و بیشتر وقایع داستان های این بازی در سیاره خاکی Speculo اتفاق می افتد .

سایر توضیحات : داستان چنگ زدن با انتهای متعدد که به شما امکان انتخاب مسیر را می دهد . این بازی دارای بیش از 60 پازل است که فقط در انتظار حل می باشد . استفاده از گرانش در حال تغییر به راه رفتن بر روی دیوار و سقف ، بازی با کوچک شدن و دستگاه های در حال رشد از دیگر ویژگی های این بازی می باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

مشخصات بازی ALICE VR :

نام بازی : ALICE VR

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی و پشتیبانی از چند زبان دیگر

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : ALICE VR

منتشر کننده : Klabater

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

ALICE VR