دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Evolution GT مسابقات رالی پیشرفته

بازی کامپیوتر Evolution GT مسابقات رالی پیشرفته یکی از بازی های سبک شبیه ساز و مسابقه ای است که توسط Milestone S.r.l طراحی و ساخته شده و در سال 2006 توسط کمپانی Black Bean Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردید . نهایت سرعت و هیجان را در این بازی تجربه کنید . در این بازی شما به عنوان یک راننده حرفه ای شناخته می شوید و باید در مسیر های مختلفی که در بازی وجود دارد با سایر رقبای باتجربه خود مسابقه داده و سعی کنید به مقام اول دست یابید . مسابقات در مناظر زیبای قاره اروپا , منطقه کورسیکا , ارتفاعات اسکاتلند , شهرهای میلان , لندن و برلین همراه با حرفه ای ترین رانندگان دنیا برگزار می گردد . هر چه به پیش روید و در مسابقات بیشتری پیروز شوید , امتیازاتی نصیب شما می شود که با استفاده از آن می توانید اتومبیل خود را به پیشرفته ترین تجهیزات مجهز نموده و در میدان مسابقه , قدرت اتومبیل خود را به رخ سایر رقبا بکشید . گرافیک بازی بسیار عالی بوده و تمام نورپردازی ها و جزئیات با بیشترین دقت , طراحی شده و همین امر باعث می گردد تا پلیر احساس کند به واقعیت نزدیکتر شده است . علاوه بر تمامی این موارد , وجود بیش از 35 نوع اتومبیل مختلف , وجود آب و هوای مختلف در مسیرهای مسابقه و قابلیت ارتقا وسیله که تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی را تشکیل می دهند , باعث محبوبیت این بازی شده است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Evolution GT

نام بازی (فارسی) : مسابقات رالی پیشرفته

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Milestone S.r.l

منتشر کننده : Black Bean Games

سبک بازی : شبیه ساز و مسابقه ای

تصاویری ازمحیط  بازی

Evolution-GT1-www.download.ir  Evolution-GT2-www.download.ir

حداقل سیستم مورد نیاز:

ـ سیستم عامل XP or Vista Pentium 4

ـ کارت گرافیک 128MB

ـ حافظه موقت 1GB

دانلود بازی کامپیوتر Evolution GT مسابقات رالی پیشرفته با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 8 replies
    1. Mojahed says:

      این بازی مربوط به عکس دومه یا اولی چون من دنبال اون دومی میگردم لطفا زودتر بگین میخام دان کنم

      پاسخ دادن
    2. علی میرزایی says:

      یک عدد مادر برد ASUSدارم چهار تا کارت گرافیکی روش نصب هست سرعت پردازنده اش خیلی بالاست نمونه اش توی ایران ندیدم مسافری برام اوردهشده کلا برندش ASUS هست شده خیلی جالبه روی cPU علامت روشن میشود روشن میشود NEED4 SPEED ND4SP
      روشن میشود و روی هارد دیسک اولیه اش همه ی بازیهای NEED 4 SPD را دارد و با فرمت هم پاک نمی شود
      آینه هابغل از یک کارت گرافیکی آینه جلو از یک کارت گرافیکی و تصویر جلو قابل پخش بر روی سه مانیتور هم زمان و یک کارت گرافیکی آزاد برای کار های روز مره حتی ادیت فیلم دارد ولی متاسفانه قسمت CPU قفل است دارای ذو فن پر قدرت می باشد آیا اظلاعاتی راجع به آن داردید و حذوذ قیمت

      پاسخ دادن
      • neg says:

        باید از منوی بازی وارد بخش career بشید. اونجا باید چند تا مرحله رو بگذرونید، بعد یه بخش بازی میشه که با تموم کردن مراحل مسابقات (باید حداقل نفر سوم بشید تا مسابقه رو برده باشید) ماشین ها به مرور باز میشن.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *