دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Feel The Snow

Feel The Snow یکی از بازی های سبک اکشن ، ماجرایی ، نقش آفرینی و شبیه ساز است که توسط کمپانی های Owlet ، Beskr1l و Qame طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Owlet برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Feel the snow یکی از بازی های اکشن-ماجرایی همراه با یک داستان هیجان انگیز ، سیستم مبارزه پویا و بقا می باشد . یکی از شخصیت ها را انتخاب کرده و سفر خود را آغاز نمایید . ساخت و ساز ، پازل و معما ، نبرد با رئیسان بزرگ و بسیاری موارد دیگر انتظار شما را می کشند . دو شخصیت اصلی به نام های Annie و Willie در بازی حضور دارند که باید در ابتدا یکی از آنها را برگزینید ، موجودات برفی زیبا و دوستانه که در محیط های سرد و برفی لذت می برند اما زمانی که در یک محیط گرم قرار می گیرند ، ضعیف می شوند .

سایر توضیحات : علاوه بر دو شخصیت اصلی ، کاراکتهای دیگری هم به صورت پنهان وجود دارد که در طول بازی با انجام یکسری از اعمال مشخص بازی این امکان را به شما می دهد تا به آنها دست یابید . روایت داستانی جذاب ، تنها هدف زنده ماندن ، امکان کاوش در جهانی منحصر به فرد ، ملاقات با دوستان جدید ، مبارزه با دشمنان ، حل مشکلات دلهره آور ، سیستم مبارزه پویا ، وجود انواع مختلف اسلحه ، مهارت و سحر و جادو و امکان بازی به صورت Co-op تنها بخشی از ویژگی های این بازی می باشد .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Feel The Snow

 

مشخصات بازی Feel The Snow :

نام بازی : Feel The Snow

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Owlet ، Beskr1l و Qame

منتشر کننده : Owlet

سبک بازی : اکشن ، ماجرایی ، نقش آفرینی و شبیه ساز

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Feel The Snow