دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر ShipLord

بازی ShipLord در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Just1337 Studio ساخته شده و استودیوی KupiKey این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . ShipLord یک بازی فضایی می باشد که مبارزات جالبی به همراه Boss های متنوع دارد و از جلوه های بصری ویژه ای استفاده می کند و در نهایت یک سیستم پاداش که موجوب می شود تا lvl خود را بالا ببرید .

خلاصه داستان : بازی ShipLord یک بازی بر سبک بقا می باشد که در آن Doge کردن و جمع آوری انرژی نقش اساسی دارد . هدف اصلی بازی زنده ماندن در برخی از زمان های خاص می باشد به هر میزانی که می توانید انرژی جذب کرده و در محیط منحصر به فرد کهکشان پیشرفت کنید . هر کدام از Boss های بازی لول خاص خود را دارند در نتیجه مکانیسم های مبارزه با آنها متفاوت خواهد بود با کشتن هرکدام از آنها می توانید به Boos های سختری دسترسی داشته باشید . سیستم گیم پلی بازی ShipLord به صورت پاداش می باشد و شما می توانید به مرور زمان از یک چوب الماس بسازید . بازیکنان می توانند از 3 توانایی مختلف Shield , Energy Tractor و Force Field در شرایط متفاوت استفاده کنند . بیش از 100 آیتم آپگرید وجود دارد که می توانید با توجه به نحوه ی بازی خود آنها را کسب کنید . رابط گرافیکی , کنترل بازی و تمام تنظیمات آن قابل شخصی سازی با سلایق مختلف می باشد . گرافیک محیط بالا , سیاره ها با وضوح بسیار بالا و 100 مدل بافت های گرافیکی مختلف بازی ShipLord را به یک عنوان دلچسب تبدیل کرده است .

مشخصات بازی :

نام بازی : ShipLord

نام بازی (فارسی) : ارباب سفینه

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Just1337 Studio

منتشر کننده : KupiKey

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی

حجم فایل : 2.6 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *