دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر TimeShift نسخه GOG

TimeShift یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Saber Interactive طراحی و ساخته شده و در سال 2007 توسط کمپانی محبوب Activision برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . زمان تبدیل شدن به سلاح نهایی فرارسیده است . دکتر Aiden Krone موفق به ساخت دستگاه پرش زمانی در بعد چهارم شده است ، یک عمل بی پروا با عواقبی وحشتناک . در حال حاضر ، واقعیت نگران کننده نبود نگهبان و محافظ برای منطقه آلفا است . به سلاح بتا مسلح شوید زیرا شما تنها کسی هستید که قادر است زمان را کند ، متوقف و حتی معکوس کند . تنها با این توانایی قادر به مقاومت در برابر دشمنان و پایان دادن به جنون دکتر کرون خواهید بود . فراموش نکنید که زمان در اختیار شماست و باید از آن بهترین بهره را ببرید .

سایر توضیحات : بازی از 24 ماموریت پرهیجان تشکیل شده است که هرکدام از آنها توانایی های شما را به چالش می کشند . در طول ماموریت ها سلاح های مختلف و مرگبار بسیاری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در صورتی که امتیاز مناسبی را کسب نمایید بازی امکان باز کردن سلاح های جدید را به شما خواهد داد . در کنار بخش تکنفره ، بازی دارای بخش مولتی پلیر نیز بوده و حداکثر از 16 بازیکن در 14 نقشه متفاوت را پشتیبانی می کند . در کنار تمامی این موارد ، وجود بخش سفارشی سازی که بیش از 40 ویژگی مختلف را شامل می شود یکی دیگر از نقاط قوت بازی بشمار می آید .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر TimeShift نسخه GOG

 

مشخصات بازی TimeShift :

نام بازی : TimeShift

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2007

شرکت سازنده : Saber Interactive

منتشر کننده : Activision

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

TimeShift