دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Transport Fever نسخه PROPHET

Transport Fever یک بازی در سبک شبیه سازی می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی Urban Games ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Urban Games یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تاکنون تجربه ساخت بازی های بسیاری نظیر سری محبوب Transport Fever و Train Fever را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک شبیه ساز در سال های اخیر تبدیل به یکی از محبوب ترین سبک ها در میان بازی بازان شده است ، این سبک با انتشار بازی های نظیر سری محبوب Truck Simulator و بازی منحصر به فرد Goat Simulator تغییر بسیاری کرده است و تبدیل به یک سبک محبوب شده است . بازی رایانه ای Transport Fever یکی از همین بازی ها می باشد که سعی داشته است با ترکیب سبک شبیه ساز و استراتژی یکی از متفاوت ترین بازی ها در این سبک را خلق کند که با توجه به نمرات مثبت این عنوان می توان گفت که در این زمینه موفق عمل کرده اند .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Transport Fever یکی از جالب ترین بازی های ساخته شده در این سبک می باشد ، بازی باز بازی را در سال 1850 و با شروع دوران راه آهن و با قطارهای قدیمی و ذغال سنگی آغاز می کند و با پیشرفت درختچه دانش و همچنین پیشرفت در داستان بازی با دوران مدرن می رسد و شروع به استفاده از قطارهای سری السیر می کند . سیستم گیم پلی این بازی ترکیبی از بازی های استراتژی و شبیه ساز می باشد شما باید با پیشرفت در طول بازی با هزینه کردن منابع اولیه در جاهای مناسب کمپانی خود را به یکی از بهترین و موفق ترین کمپانی های حمل و نقل تبدیل کنید . بازی رایانه ای Transport Fever یکی از بازی های زیبا در سبک شبیه ساز می باشد .

 *حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

 *نسخه جدید به ورژن build 18381 آپدیت شده است*

دانلود بازی کامپیوتر Transport Fever نسخه Prophet

مشخصات بازی Transport Fever :

نام بازی : Transport Fever

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Urban Games

منتشر کننده : Urban Games

سبک بازی : استراتژی – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam