دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Valhalla Hills نسخه CODEX

بازی Valhalla Hills در سبک شبیه ساز , استراتژیک می باشد که توسط استودیو مستقل Funatics Software ساخته شده و استودیو Daedalic Entertainment بازی را برای PC منتشر کرد . تصور کنید کل عمر خود را صرف راضی نگه داشتن خدایان کرده اید . در حال مبارزه کردن با افتخار کشته خواهید شد . حال وایکینگ ها در مقابل دروازه ی Asgard ایستاده اند و منتظرند تا وارد Valhalla شوند ولی خدایان ناسپاس آن چیزی که شایسته ی آنها است را دریغ کرده و درب را بر روی آنها بسته است .

خلاصه داستان : گرچه یک وایکینگ واقعی هیچ گاه تسلیم نمی شود . هیچ راه عادی برای ورود به Valhalla وجود ندارد پس تنها راهی که باقی می ماند عبور از راه های سخت کوهستانی و به چالش کشیده شدن وایکینگ ها می باشد . در بازی Valhalla Hills شما باید از وایکینگ های خود مراقبت کرده , غذا جمع آوری کنید , چوب ها را برش داده و از جمعیت در حال رشد خود مراقبت نمایید . تنها شانسی که وایکینگ های شما می توانند داشته باشند رسیدن به بالاترین نقطه ی کوه و وارد شدن از آن نقطه می باشد . همانطور که در همه ی بازی های کلاسیک ساخت و سازی رایج است بسیار ضروری است تا بازدهی وایکینگ های خود را بالا ببرید و این کار تنها با انجام پازل های مختلف که در جای جای بازی به صورت هوشمندانه قرار داده شده امکان پذیر است . سازنده ی بازی Valhalla Hills کارنامه ی موفق The Settlers 2 را دارد پس از این جهت با یک بازی ساده و معمولی روبه رو نیستیم . لول آب کردن های کاملا اتفاقی و چالش های مختلف تنها بخشی از ویژگی های این بازی می باشد . از قدرت و هوش خود استفاده کرده تا بهترین جایگاه را در Valhalla برای خود و وایکینگ خود فراهم سازید .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Valhalla Hills

نام بازی (فارسی) : تپه های والهالا

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Funatics Software

منتشر کننده : Daedalic Entertainment

سبک بازی : شبیه ساز , استراتژیک

حجم فایل : 1.1 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

به روز رسانی :

1394/09/14 نسخه CODEX اضافه شد
  • 9 replies
    1. HITLER says:

      سلام میشه نسخه این بازی با نام valhalla hils sands of damned رو بزارین اخرین اپدیتشو هم قرار بدین لطفا ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *