دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Wars of Napoleon

بازی Wars of Napoleon در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیوی Matrix Games ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . AGEod به دوران ناپلئون باز می گردد و یکی از دقیق ترین بازی های استراتژیک مبارزه و فتح اروپای مدرن را به نمایش می گذارد . موتور بازسازی شده به بهترین شکل مختصات این دوره جنگ را به نمایش قرار داده است و به بازیکنان قدرت تفکر در مورد رهبری دوران ناپلئون را می دهد .

خلاصه داستان : شما در بازی Wars of Napoleon قادر به سازماندهی ارتش خود بوده و تمام تصمیم گیری ها در یک محیط کاملا سیاسی اتخاذ می شود جایی که هر کارکتر نقش اساسی در نتیجه نهایی رقم خواهد زد . سلطه خود را به عنوان ناپلئون در بیشتر نواحی اروپا به تثبیت رسانده و یا به عنوان ارتش بریتانیا از شر ستمگران انقلابی خلاص شوید . همچنین می توانید در نقش بسیاری از کشورهای حاضر در جنگ آن دوران نظیر اتریش , روسیه , پروس , اسپانیا و امپراتوری عثمانی در Wars of Napoleon به ایفای نقش پرداخته و با دیگر قدرت های ظهور کرده به مبارزه بپردازید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Wars of Napoleon

نام بازی (فارسی) : جنگ های ناپلئون

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Matrix Games

منتشر کننده : Matrix Games

سبک بازی : استراتژیک

حجم فایل : 1.9 گیگابایت

نوع فایل : ISO

  • 12 replies
    1. مسعود says:

      سلام خسته نباشین
      موقع خارج کردن از حالت فشرده وین رر ارور شماره 2 میده
      C:\Users\Admin\Downloads\Compressed\Wars.Of.Napoleon-SKIDROW.www.Download.ir.part2_2.rar: You need to start extraction from a previous volume to unpack Wars.Of.Napoleon-SKIDROW\Wars of Napoleon.iso
      C:\Users\Admin\Downloads\Compressed\Wars.Of.Napoleon-SKIDROW.www.Download.ir.part2_2.rar: No files to extract

      لطفا راهنمایی کنینممنون

      پاسخ دادن
    2. محمد says:

      سلام

      من بازی رو نصب کردم ولی موقع اجرا سریال نامبر نیاز داره با این که هیچ کرک و سریال نامبری توی فایل iso و zip نبود

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *