دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Wicked Witches

بازی Wicked Witches در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Ectoplasm Studio Inc  ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . آیا تاکنون آرزو کردید که مردمان بد را به یک غورباقه تبدیل کنید ؟ یا اینکه رعد و برق های مرگ بار را بر روی سر آنها فرود آورید . این زمان است که می توانید خود را همانند آتش دهان یک اژدها مثال زنید که قادر خواهد بود تا همه چیز را به خاکستر تبدیل کند . این کاری است که شما در Wicked Witches انجام می دهید .

خلاصه داستان : شما در بازی Wicked Witches در مسیر تبدیل شدن به یکی از ترسناکترین جادوگرانی هستید که تا به حال وجود داشته است . چیزی جز فریاد ترس و وحشت روستاییان از خود به جای نمی گذارید . شما مسیر خود را برای رسیدن به هدف انتخاب می کنید و در این مسیر استفاده از جادوهای کشنده و تحت تاثیر قرار دادن محیط با استفاده چیزهای وحشتناک تنها بخشی از کارهایی می باشد که قادر به انجام ان هستید . هرکسی که می گوید جادوگران می توانند بر روی دسته جاروی خود پرواز کنند به راهه نگفتند زیرا قادر خواهید بود تا این کار را انجام دهید در بازی شوتر سوم شخص Wicked Witches قدرت جادویی خود را با هر لحظه بازی کردن بالا خواهید برد . قدم در مسیری خواهید گذاشت که بسیاری از افسانه ها از آن الهام گرفته شده اند . زمان انتقام گیری فرا رسیده است .

مشخصات بازی :

نام بازی : Wicked Witches

نام بازی (فارسی) : جادوگران ماهر

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Ectoplasm Studio Inc

منتشر کننده : Ectoplasm Studio Inc

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی

حجم فایل : 916 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *