دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی One Piece Pirate Warriors 2 برای PS3

بازی One Piece Pirate Warriors 2 در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو Tecmo Koei; Omega Force ساخته شده است و Namco Bandi آن را برای به صورت انحصاری برای PS3 منتشر کرده است . بر خلاف نسخه ی قبل این شماره از بازی داستان Manga را دنبال نمی کند و به جای آن یک داستان مجزای خود را دارد . نام داستان این نسخه Dream Story می باشد که در مورد نبرد سه گانه ی مابین دزدان دریایی با فرماندهی Straw Hat , دزدان دریایی Whitebeard و در آخر دزدان دریایی Great Pirate Alliance را روایت می کند . همچنین باس فایت های بازی یعنی Gekko Moriah و Marshall D نیز حضور دارند . داستان بازی بعد از دو سال وقفه در جریان می باشد دقیقا زمانی که خدمه به New World می رسند . آنها به ناچار تسلیم نیروهای تحت هدایت Monkey D می شوند . گیم پلی بازی One Piece Pirate Warriors 2 دارای تغییرات زیادی بوده است و شما می توانید از سیستم Partner Crow به جای Strike System استفاده نمایید . آنها می توانند از قدرت حمله ی مخصوص استفاده کنید و در جای مخصوص قابلیت سوییچ کردن را قادر خواهید بود . سیستم حمله ی دشمنان نیز براساس نوع سیستم حمله ی شما می باشد . همچنین شما می توانید پول به دست آورده و آن را صرف Level Up کردن کارکتر خود کنید .

مشخصات بازی :

نام بازی : One Piece Pirate Warriors 2

نام بازی (فارسی) : وان پیس جنگجویان دریایی 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Namco Bandi

منتشر کننده : Tecmo Koei; Omega Force

سبک بازی :اکشن

  • 11 replies
    1. محمد طاها says:

      سلام خیلی ممنون از پاسخ گویی سریع تون بله نرم افزاری به نام شیبه ساز پلی استیشن 3 برای اندروید وجود داره پس اگه این بازی تو سایتتون دانلود کنم می توانم با این نرم افزار تو اندروید اجراش کنمد

      پاسخ دادن
    2. محمد طاها says:

      سلام و عرض خسته نباشید خواستم بپرسم اگه شبیه ساز پلی استیشن 3 نصب کنم می توانم بازی درون اندروید اجرا کم

      پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        سلام دوست عزیز
        با توجه به فعال بودن صفحه ی درخواست بازی در انجمن دانلود فارسی لطفا با کلیک برروی Forum وارد این صفحه شده و در خواشت خودتون رو برای ما ارسال کنسد تا بررسی و در صورت امکان برای دانلود قرار بدیدم .
        با تشکر از شما

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *