دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ride برای PS3 و XBox360

بازی Ride برای PS3 و XBox360 یکی از بازی های سبک شبیه ساز و ورزشی است که توسط Milestone S.r.l طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای کنسول های PS3 و XBox360 به بازار عرضه شده است . نهایت سرعت , هیجان , رقابت با حرفه ای ها , آشنایی با انواع موتور سیکلت و رقابت در 15 پیست بین المللی در سرتاسر جهان را در بازی Ride تجربه کنید . بازی این اجازه را به شما می دهد تا در تورهای جهانی , مهارت خود را مورد آزمون قرار داده و با ویژگی های بیش از 100 نوع مختلف از موتورسیکلت های تولید شده در طول تاریخ آشنا شوید . در این نسخه , کلاس موتورسیکلت ها به سه دسته تقسیم می شود که هرکدام به نوعی دارای ویژگی های مخصوص به خود بوده و در طول مراحل مختبف شما را با چالش روبرو می کند . در طول مسیر مسابقات ,  علاوه بر آنکه برای جایگاه اولی با سایر حریفان در حال رقابت هستید , می توانید از مناظر چشمنواز و موسیقی متن گوشنواز نهایت لذت را ببرید . اگر در ابتدای امر نتیجه مطلوبی حاصل نشد اصلا نگران نباشید و به کار خود ادامه دهید زیرا شرکت در مسابقات به صورت مستمر باعث می شود تا تجربه شما بالا رفته و به اعتماد به نفس خوبی دست پیدا کنید . جالب است بدانید بازی این اجازه را به شما می دهد تا پس از آنکه به درجه مناسبی از مهارت دست یافتید , بتوانید موتور خود را سفارشی سازی کرده و در جدول مسابقات جهانی رتبه خود را ارتقا دهید و نام خود را به عنوان رقیبی جدی برای سایر گیمرها مطرح کنید . در تورهای جهانی این اجازه به پلیر داده می شود تا بتواند از میان حالت های مختلف Quick Race , Time Trial , Split Screen و online یکی را به دلخواه انتخاب کرده و به همراه حداکثر 12 پلیر دیگر به رقابت با یکدیگر بپردازند . مهمترین بخش بازی World Tour نام دارد که در آن پلیر می توانید به راحتی در مسابقات متنوع شرکت کرده و مهارت های رانندگی خود را افزایش دهد . گرافیک خیره کننده , گیم پلی جذاب و سرگرم کننده , مکانیک فوق العاده , امکان سفارشی سازی موتور سیکلت ها , وجود آهنگ های متنوع در مسیرهای مختلف و وجود بخش آموزشی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Ride :

نام بازی : Ride

نام بازی (فارسی) : مسابقات موتور سیکلت

پلتفرم : PS3 و XBox360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Milestone S.r.l

منتشر کننده : Milestone S.r.l

سبک بازی : شبیه ساز و ورزشی

  • 2 replies
    1. mohammad says:

      درود بر مهندسین گرامی. من تو نیمی از صفحاتی که باز میکنم پیغام خطای وی پی ان رو میبینم که به هیچ وجه کوتاه هم نمیاد. از دو تا خط اینترنت مجزا و سه تا مرورگر مختلف استفاده کردم و مشکل همچنان پا برجا بود.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *