دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Zombie Highway 2 v1.4.0.3 برای اندروید و آیفون

بازی Zombie Highway 2 برای اندروید و آیفون یکی از بازی های اکشن و ترسناک بسیار زیبا و پرطرفدار می باشد که توسط استودیو بازی سازی Auxbrain برای تمامی دیوایس ها عرضه شده است. در نسخه دوم این بازی تغییراتی بسیار زیادی رخ داده شده و سازنده آن ساختار بازی را از نو پایه ریزی کرده است. در بازی Zombie Highway 2 شما باید بازی را از گاراژی که ماشین و تمامی وسایل شخصی خود را نگهداری می کنید شروع کنید. در بازی Zombie Highway 2 از 17 اسلحه بسیار حرفه ای و قدرتمند به کار گرفته شده و همچنین به غیر از اتومبیل های قبلی از 6 اتومبیل جدید و منحصر به فرد استفاده شده است.

بازی زامبی های بزرگراه 2 دارای 10 نوع زامبی خطرناک و متعدد می باشد و شما باید تمامی آنها را در در زمین های مختلف بازی با بیش از 17 اهداف چالش انگیز از بین ببرید. بازی Zombie Highway 2 دارای گرافیک بسیار بالا و خیره کننده بصورت اچ دی و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0 به بالا و آی او اس 7.0 به بالا می باشد. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی زامبی های بزرگراه 2 را در اختیارتان قرار داده ایم, امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

ویژگی های بازی Zombie Highway 2 :

– گرافیک بسیار بالا

– محیط بازی سه بعدی

– کیفیت بازی HD

– سبک بازی اکشن و ترسناک

– دارای 6 خودروی جدید

– دارای 10 نوع زامبی خطرناک

– دارای 17 اسلحه حرفه ای و قدرتمند

– دارای 17 اهداف چالش انگیز

– دارای زمین های بازی مختلف

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید, آیفون, آیپد و آیپاد لمسی

– پشتیبانی از اندروید 4.0 به بالا و آی او اس 7.0 به بالا

Cars, Guns, and Zombies. What more could you want?I’ll tell you: NITRO!Zombie Highway is back!Completely overhauled, intense gameplay featuring NITRO!- 6 redesigned cars. 18 -upgradable- weapons,100% redesigned. 4 completely new super-weapons! 11 Zombie types, 4 all new! 67 challenging objectives! The Daily Challenge! A unique challenge every day! A new, randomly generated road with multiple, super-detailed environments every game. Your friends appear on your highway near their best score!The goal is to survive… but you wont. How far will you go?It’s you, your heavily armed passenger, against a boatload of super-strong, leaping zombies.

به روز رسانی :

1394/9/28
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *