دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Udemy The Complete E-Commerce Web Developer Course 5.0

طراحی وب سایت های فروشگاهی به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود. در آغاز، وب سایت‌ها با کدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وب گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌های دیگر از طریق ابرپیوند. در مقایسه با روش‌های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند. با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کد نویسی اش، ابرمتن یا اچ تی ام ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف تر شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان‌های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا CSS، روش نادرست طراحی با جدول‌های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و بجای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.

امروزه طراحی سایت فروشگاهی یکی از حرفه های پر درآمد و در حال توسعه ایران است و بسیاری از کارها و کسب درآمدها از طریق سایت های شرکتی به خصوص سایت های فروشگاهی یا (Shop) انجام می شود . در حال حاضر در ایران سایت های فروشگاهی جایگاه محکمی پیدا نکرده و هنوز خرید از فروشگاه های اینترنتی رایج نیست به همین دلیل جای پیشرفت در این زمینه بسیار بالا است و جلوه تازه و نویی به وجود می آورد . به دلیل قیمت بسیار بالای طراحی سایت های فروشگاهی اکثر کسب و کارهای کوچک از ساختن Shop صرف نظر می کنند اما در حال حاضر تعداد زیادی قالب های آماده فروشگاهی و فروشگاه ساز به صورت کاملا رایگان در اختیار فرد قرار داده شده است تا بتوانند به راحتی فروشگاه مورد نظرشان را طراحی کنند . فروشگاه ساز افزونه ای است که به آن امکانات خاصی از جمله خرید آنلاین, سبد خرید, ارائه محصول, توضیحات مرتبط و غیره اضافه می کند . فیلم آموزشی Udemy The Complete E-Commerce Web Developer Course 5.0 توسط چند تا از بهترین مدرسین محبوب بنام های Syed Raza, Curtis Parham, Joe Parys, Academy, ClayDesk E-learning, Syed Ali طراحی شده و کمپانی Udemy این فیلم را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزشی Udemy The Complete E-Commerce Web Developer Course 5.0 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی  Udemy The Complete E-Commerce Web Developer Course 5.0 :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرسین : Syed Raza, Curtis Parham, Joe Parys, Academy, ClayDesk E-learning, Syed Ali

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 12 ساعت 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی  Udemy The Complete E-Commerce Web Developer Course 5.0 :

– بخش 1: مقدمه

– بخش 2: دانلود نرم افزار های مهم

– بخش 3: مبانی HTML و CSS

– بخش 4: HTML و CSS – تمرین

– بخش 5: BootStrap4

– بخش 6: برنامه نویسی شی گرا (OOP)

– بخش 7: PHP

– بخش 8: پی اچ پی – تمرین

– بخش 9: SQL – تمرین

– بخش 10: برنامه نویسی از ابتدا

– بخش 11: کار با محصولات

– بخش 12: کار با پایگاه داده – SQL

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Udemy The Complete E-Commerce Web Developer Course 5.0

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *