دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Humpback Whales 2015

Humpback Whales : یک فیلم بسیار زیبا در ژانر مستند است که در سال 2015 و محصول کشور آمریکا می باشد . استودیو ی  MacGillivray Freeman Films نام کمپانی ی سازنده ی این فیلم مستند است که از شرکت های تازه تاسیس اما موفق در زمینه ی تولید و عرضه ی فیلم است که از دیگر کار های این کمپانی می توان به محصولاتی هم چون Journey to the South Pacific تولید سال 2013 و البته فیلم کوتاه America Wild: National Parks Adventure محصول سال 2016  اشاره کرد . کارگردان این محصول نیز آقای Greg MacGillivray نام دارد که از محصولات پر طرفدار این کارگردان می توان از فیلم Everest  محصول سال 1998 و فیلم Grand Canyon Adventure: River at Risk تولید سال 2008 نام برد . و اما ژانر “مستند” به علت حقیقت و واقعی بودن داستان و محتوای فیلم ساخته شده ، از جمله پر طرفدار ترین سبک ها در بین محصولات رسانه ای به شمار می رود که تقریبا از سال 1920 کشف و در دست ساخت قرار گرفت و از بهترین و تاثیر گذار ترین ها در این میان می توان به فیلم هایی چون The Fourth Phase و هم جنین فیلم Who Took Johnny محصول سال 2014 و البته فیلم محبوب Kevin Hart: What Now? تولید سال 2016 اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند Humpback Whales با کیفیت BlueRey 1080P

سایر توضیحات : داستان فیلم مستند Humpback Whales یک موضوع در ژانر حیاط وحش است . این مستند ما را در اعماق اقیانوس ، جایی که هم چنان پر از راز ها و عجایب حل نشده و شگفت انگیز است . در مستند Humpback Whales شما با آداب و رسوم زندگیه وال های کوهان دار آشنا می شوید که در حال جدال با سختی های زندگی هستند و در تلاشند تا جلوی انقراض گونه ی خود را بگیرند . از جمله کسانی که در این مستند به ایفای نقش اصلی پرداخته اند می توان از Ewan McGregor که شما اورا با فیلمی هم چون Big Fish تولید سال 2003 شناخته اید نام برد . فیلم مستند Humpback Whales از لحاظ بسیاری مورد نقد و تشویق علاقه مندان به این سبک از فیلم ها قرار گرفته است که از جمله می توان به لوکیشن های زیبا و مجذوب کننده ، کیفیت بسیار خوب فیلم برداری و صداگزاری های زیبا ی این محصول اشاره کرد و نام برد . در مجموع ، با جمع آوری ی همه ی فاکتور ها ی مثبت موجود در این محصول ، می توان گفت که مستند Humpback Whales از نمره ی بسیار خوبی در بیشتر سایت های معتبر فیلم و سریال از آن خود کرده است . پیشنهاد می کنیم تماشای این فیلم مستند را از دست ندهید .

دانلود فیلم مستند Humpback Whales با کیفیت BlueRey 1080P

– مشخصات فیلم مستند Humpback Whales 2015 :

– ژانر : مستند – طبیعت

– کارگردان : Greg MacGillivray

– استودیوی سازنده : MacGillivray Freeman Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان :  40 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080P

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید .

Humpback Whales 2015