دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Axure RP v9.0.0.3723 Pro/ Team/ Enterprise

Axure RP Pro

یکی از محبوب ترین و دوس داشتنی ترین نرم افزار طراحی وب روز دنیا است که با قابلیت های متفاوتی که درون آن طراحی شده است مشکلات طراحی و نمونه سازی وب سایت را به حداقل رسانده است . قبل از انتشار نرم افزار های مربوط به نمونه سازی وب سایت طراح سایت باید از نرم افزار های مختلفی مثل Visio & Powerpoint کمک می گرفت و همواره نبود یک برنامه ی جامع مشکلات نمونه سازی وب سایت را به اوج خودش رسانده بود . نرم افزار Axure RP Pro ترکیبی از مفاهیم پایه از Visio و ابزار های طراحی مثل Power point & Photoshop می باشد که کار کاربر برای نمونه سازی وب سایت را بسیار آسان کرده است . شما به کمک نرم افزار نمونه سازی وب سایت می توانید تمام جزییات وب سایتتان مثل تنظیمات ویدجت ها و عملکرد قسمت های مختلف وب سایت را تنظیم کنید . از ویژگی های نرم افزار Axure RP Pro می توان به موارد زیر اشاره کرد: تنظیمات ویدجت ها در صفحات مختلف وب سایت، ترکیبی از برنامه های اصولی و فانتزی برای طراحی یک وب سایت، طراحی ابزار های فتوشاپ درون برنامه برای دیزاین صفحات وب سایت، کمک گرفتن از ویدجت ها و قالب های مختلف طراحی برای کار های مشابه.

FEATURES:

  • Easily share Axure RP prototypes and Sketch artboards and gather feedback on top of your screens.
  • Inspect layout, get CSS snippets, and download assets.
  • Get notifications about the latest changes and discussions by email, Slack, or Microsoft Teams.
  • Create Team projects so multiple users can make diagrams, build prototypes, and explore designs in a single Axure RP file at the same time.
  • Quickly turn static images into interactive prototypes in Axure Cloud.
نام: Axure RP
حجم فایل: 114 مگابایت
شرکت سازنده: Axure Software Solutions
ورژن: v9.0.0.3723
آپدیت: 2020
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/10/09 نسخه Axure RP 9.0.0.3723 Pro / Team / Enterprise اضافه شد.
  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *