دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود جیمیل اندروید Gmail v2022.09.18 ارسال و دریافت ایمیل

Gmail

یکی از بهترین نرم افزارهای ارتباط با دوستان و آشنایان می باشد. بوسیله نرم افزار جیمیل می توانید با دوستان خود گفتگو کنید و ایمیل هایتان را با سرعت بسیار بالا دریافت و ارسال کنید و همچنین می توانید عکس های پروفایل خود و دوستانتان را مشاهده کنید، شما باید در ابتدا در جیمیل عضو شده و سپس دوستان خود را جستجو کنید و آنها را جزء لیست دوستان قرار دهید. نرم افزار جیمیل دارای 15 گیگابایت فضای خالی در صندوق دریافتی خود دارد تا شما بتوانید به راحتی و بدون صرفه جویی در فضای پیام ایمیل های دریافتی خود را مشاهده و یا ذخیره کنید. نرم افزار  Gmail از تمامی حساب های کاربری شما از جمله Yahoo, Outlook, Email, Email IMAP/POP پشتیبانی می کند, همچنین نسخه جدید این نرم افزار دارای ظاهری زیبا و امکانات بیشتری نسبت به نسخه های پیشین دارد و با اندروید 5 تغییرات زیادی پیدا می کند.
نرم افزار Gmail یکی از بهترین و پرطرفدارترین نزم افزارهای دریافت ایمیل در جهان می باشد و از تمامی سرویس های دریافت و ارسال ایمیل پشتیبانی می کند. نرم افزار مدیریت جیمیل برای تمامی سیستم های اندروید 6.0 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های نرم افزار مدیریت جیمیل را در اختیارتان قرار داده ایم, امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

 

ویژگی نرم افزار Gmail :

– شبیه ساز به مدیریت جیمیل برای ویندوز

– امکان استفاده از چت گوگل

– مدیریت بر میل های دریافتی

– استفاده آسان و کاربردی

– پشتیبانی از زبان انگلیسی

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید, آیفون, آیپد و آیپاد لمسی

 

  • تغیرات نسخه v2022.09.18 :

 

  • Stay on top of the work that matters with Gmail, part of Google Workspace. With secure email as the foundation, you can also chat, collaborate with a group in spaces or make voice or video calls – all in one place

 

نام: Gmail
حجم فایل: 103 مگابایت
تاریخ انتشار: 2019
ورژن: v2022.09.18.480234698
آپدیت: 24 مهر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 6.0 به بالا

به روز رسانی :

1401/07/24 نسخه v2022.09.18.480234698 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *