دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب های درسی دبستان به صورت کامل

به علت درخواست برخی از دوستان مبنی بر قرار دادن کتاب های درسی مقطع ابتدایی بر روی سایت دانلود فارسی، تصمیم گرفتیم که مجموعه ای از تمامی کتاب های جدید درسی که در مقطع تحصیلی ابتدایی ( از اول دبستان تا ششم دبستان ) را برای دانلود، در دسترس شما عزیزان قرار دهیم . مجموعه ای که شما اکنون در اختیار دارید شامل تمامی کتب منتشر شده در سال تحصیلی 92-93 و یا 93-94 جهت تدریس و آموزش در دبستان می باشد . هدف از گرد آوری مجموعه در درجه ی اول تسلط دانش آموزان بر مهارت های درسی می باشد . امروزه که قریب به اکثر دانش آموزان از تجهیزات الکترونیکی استفاده می کنند ، می توانند با همراه داشتن کتاب های درسی خود به صورت فایل PDF، در هر جایی از آن ها استفاده نمایند . هدف دوم بر قراری بهتر ارتباط والدین دانش آموزان با کتاب های درسی جدید و شیوه ی تدریس آن ها می باشد . والدین نیز همانند دانش آموزان می توانند که با استفاده از این مجموعه در روند تحصیل فرزند خود تاثیر گذار باشند . در نهایت که این مجموعه برای افرادی که در کشور هایی به غیر از ایران زندگی می کنند و علاقه ی بسیار به یادگیری زبان فارسی دارند می توانند با دانلود و مطالعه ی این مجموعه می توانند از شرایط تحصیل دانش آموزان ایرانی آگاهی کمی پیدا کنند و همگام با آن ها بتوانند زبان فارسی خود را تقویت کنند . امیدواریم که از دانلود کتاب های درسی دبستان به صورت کامل نهایت لذت را ببرید .

تصاویری از کتاب های درسی دبستان :

دانلود کتاب های درسی دبستان به صورت کامل

دانلود کتاب های درسی دبستان به صورت کامل

دانلود کتاب های درسی دبستان به صورت کامل

دانلود کتاب های درسی دبستان به صورت کامل

دانلود کتاب های درسی دبستان به صورت کامل با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 21 replies
      • محمد says:

        سلام،
        لینک های جدید اضافه شد .
        روی دکمه سبز رنگ ( سمت راست ) که نوشته لینک دانلود کلیک
        کنید، کتاب های هر دوره ای رو که بخواید می تونید دانلود کنید .

        پاسخ دادن
    1. Vera Gh. Razavi says:

      Dear Sir, I confess my Farsi is not good at all and was unable to figure out how to activate the books I recently downloaded for grade 1 to grade 6. I would be very pleased if you could guide me in English how to obtain the codes to open the zip files. The purpose is that I use these books to teach my children Farsi, like the young ones in your country do. Which I am assuming is by small easy to read stories. My late husband was Iranian but he unfortunately passed away before he could teach this beautiful language to us. Your kind assistance is much appreciated

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *