دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب تعزیه و تعزیه خوانی

کتاب تعزیه و تعزیه خوانی یکی از نوشته های صادق همایونی می باشد . تعزیه که نوعی نمایش مذهبی و سنتی ایرانی- شیعی و بیشتر درباره کشته‌شدن امام حسین ع و مصائب اهل بیت است به بالندگی تئاتر در ایران کمک رسانده است. جذبه و شوری که مشاهده تعزیه در جان صادق همایونی پدید می آورد، او را بر آن داشت تا برای آشنایی بیشتر با حوادث پشت صحنه تعزیه خوانی تلاش نماید. کتاب تعزیه و تعزیه خوانی نتیجه همین کوشش هاست .

همایونی در بخش اول تحت عنوان “سخنانی پیرامون تعزیه” به ترتیب در رابطه با ریشه های تاریخی مذهبی تعزیه، ریشه های نمایش در ایران قبل از اسلام، تحولات و سیر تکامل تعزیه، ارکان و عناصر سازنده تعزیه ، بیگانگان و تعزیه های ایرانی، سرایندگان تعزیه ها و منبع الهام آنان، تعداد و اسامی تعزیه ها، نسخه ها و طریقه تعزیه خوانی، ترتیب تعزیه خوانی، وسائل، ابزار و لباس، محل های تعزیه خوانی و تعزیه خوانان مشهور شیراز، تعزیه های مضحک، تعزیه و نویسندگان و پژوهشگران ایران، اصطلاحات و اسامی در تعزیه سخن رانده است. در بخش دوم کتاب نیز که “چهار تعزیه” نام دارد متن تعزیه های (قاسم، تعزیه عباس – امام، تعزیه امام رضا، تعزیه حضرت معصومه) آورده شده است . امیدواریم که از دانلود کتاب تعزیه و تعزیه خوانی لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : تعزیه و تعزیه خوانی

– نویسنده : صادق همایونی

– تعداد صفحات : 201

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب تعزیه و تعزیه خوانی

  • 2 replies
    1. اشکان پرهیزگاریان says:

      این پکیج تعزیه خیلی عالیه و مخصوصا که رایگان اجرتون با ابا عبدالحسین

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *