دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Worms 2 v1.4.1

Worms 2 یکی از سری بازی های این مجموعه در سبک جنگی و استراتژی می باشد . در این بازی شما با سلاح های مختلف ، نارنجک ، بمب و غیره به نبرد با کرم های دیگر میروید . در Worms 2 سلاح های جدید بسیار زیادی به بازی اضافه شده است . در این بازی شما باید با استراتژی بسیار قوی به نبرد بپردازید در غیر این صورت امکان پیروزی شما بسیاز ضعیف می باشد چرا که هوش مصنوعی این بازی بسیار قوی بوده و به راحتی شما را می تواند شکست دهد .

محیط بازی اندروید Worms 2

ویژگی های بازی اندروید Worms 2 : – دارای قسمت تمرینی که شما می توانید با امکانات بازی آشنایی کامل پیدا کنید . – 30 ماموریت تک پخش در 5 تم جدید از جمله منهتن، قرون وسطی، ورزش، ساخت و ساز و پنیر – قابلیت بازی به شکل 2 نوره ، قابلیت بازی در شبکه و قابلیت بازی به شکل آنلاین – قابلیت بازی تا 4 نفر در یک گوشی – سلاح های جدید از جمله تفنگ Sentry – سلاح های جداد از جمله بازگشت گوسفند، نارنجک دستی، ملکه بتن، چتر نجات، بیس بال و طناب نینجا – قابلیت ایجاد سبک و مپ بازی به شکل سفارشی – – لینک مرتبط : Google Play
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *