دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آلبوم جدید کاوه آفاق به نام شال با دو کیفیت

کاوه آفاق که سه سال پیش اولین آلبوم خود ” با قرص‌ها می‌رقصد ” را روانه بازار موسیقی کشور کرد ، 12 تیرماه سال 96 دومین اثر خود را با نام ” شال ” منتشر کرد . او درباره این آلبوم گفت : این آلبوم جدید نیست . در واقع یک سری آثار قدیمی هستند که با کمک موزیسین‌ ها سعی کرده‌ایم آن‌ها را بروزرسانی کنیم تا برای مخاطب امروزین جذابیتی امروزین داشته باشد. مخاطبان اصوات جدیدی خواهند شد و امیدوارم که این آلبوم نیز مورد استقبال قرار بگیرد .

کاوه آفاق از کودکی به نواختن ساز گیتار کلاسیک پرداخت. از ۱۵ سالگی آغاز به نواختن گیتار الکتریک کرد و آن زمان بود که به موسیقی راک علاقه‌مند شد و از 17 سالگی به آهنگسازی و ترانه‌سرایی پرداخت . پارت نخستین گروهی بود که وی تأسیس کرد و با آن اولین اجرای زنده موسیقی خود را در ۱۸ سالگی و در دانشگاه خیام روی صحنه برد، سپس با گروهی به نام «کاویان» تا سال 1383 ده‌ها اجرا و کنسرت برگزار نمودند . او در سال 1384 گروه راک ایرانی The Ways (د ویز) را پایه‌گذاری نمود و در سال 1390 با دلخوری و جنجال بسیار از آن جدا شد . او همچنین در کارنامه خود خوانندگی و آهنگسازی برای تئاترها و فیلم‌های بسیاری از جمله فیلم سینمایی رخ دیوانه ، جرثقیلستان ، ضد گلوله ، سریال تلویزیونی شبکه را نیز دارد . او فارغ‌ التحصیل رشته‌های معماری و علوم اجتماعی است .

دانلود آلبوم جدید کاوه آفاق به نام شال

  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *