دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آموزش سایه زدن در طراحی برای افراد مبتدی

Digital Shading for Beginners – Shading Strategies for Digital Illustrations دوره آموزش سایه زدن در طراحی برای افراد مبتدی می باشد که در طول این دوره یاد خواهید گرفت چگونه در رسانه‌ی دیجیتال سایه روشن بزنید. با داشتن این مهارت، شما خواهید توانست طراحی‌های دیجیتال مدرن بکشید و به شما کمک خواهد کرد تا با سبک‌های طراحی اخیر پا به پا پیش بروید. دانستن نحوه‌ی اجرای سایه روشن مناسب طراحی‌ها با ابزارها و استراتژی‌های متعدد از الزامات است.

این دوره برای هرکسی در آغاز راه طراحی که این تکنیک‌ها را یاد نگرفته، مناسب است. البته اگر یک طراح باتجربه هم باشید، هنوز می‌توانید چیز جدیدی از این دوره بیاموزید.
ما روی iPad pro و اپلیکیشن Procreate کار خواهیم کرد، پس توصیه می‌کنیم این ابزار را داشته باشید و با برنامه آشنا باشید. ولی اگر این ابزار را ندارید، نگران نباشید! من تمام گام‌های این فرآیند را به طور کامل توضیح خواهم داد.
تکنیک‌های بیان‌شده در این دوره می‌توانند در دیگر برنامه‌های دیجیتال مانند فتوشاپ نیز اجرا شوند، ولی باید هر گام را کمی تغییر داده تا بتوانید آن را در برنامه‌ی مورد نظر اجرا کنید.

با آموختن اجرای سایه روشن دیجیتال خواهید توانست طراحی‌های بهتری را داشته باشید، طراحی‌هایی که دوبعدی نیستند. شما خواهید توانست با هدف از رنگ‌ها استفاده کنید و از اهمیت بافت و امکانات ترکیب رنگ و بافت آگاه خواهیدشد. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه طراحی خود را دستکاری کنید وقتی طراحی بعد از پایان کار نیاز به تنظیم نور دارد.
به عبارتی شما می‌توانید از مهارت‌های به دست آمده‌ی خود در تولید انواع زیادی از کارها استفاده کنید. ما فرآیند کامل اجرای سایه روشن را به سه طریق توضیح خواهیم داد. ما به این سه روش به طور جداگانه خواهیم پرداخت و برای پروژه‌ی نهایی از هر سه‌ی این روش‌ها استفاده خواهیم کرد.

ابتدا رنگ‌ها را بررسی می‌کنیم. یک طراحی بسیار ساده از روباه می‌کشیم و درباره‌ی انتخاب رنگ‌ها برای ایجاد سایه روشن توضیح خواهیم داد.
سپس روی بافت تمرکز خواهیم کرد. یک پارچ طراحی خواهیم کرد و با استفاده از برس بافت‌دار با یک رنگ خنثی، سایه روشن را اجرا خواهیم کرد.
در نهایت، یک انسان خواهیم کشید و با استفاده از لایه‌های شفاف، سایه روشن را اجرا می‌کنیم.
در بخش آخر روی یک طراحی کمی پیچیده‌تر تمرکز می‌کنیم و همراه هم با اجرای گام به گام تمام تکنیک‌های بالا، آن را به یک طراحی ناآشنا تبدیل می‌کنیم.

تمام طراحی‌ها در دوره قابل دانلود هستند. تنها کاری که باید انجام دهید دانلود آن‌ها روی آیپد و اجرای قدم به قدم آموزش‌ها بر روی آن‌هاست.
در آخر دوره، شما سه طراحی کوچک خواهید داشت که تمرینات خود را روی آن‌ها اجرا کرده‌اید و یک طراحی کامل که می‌توانید به آن افتخار کنید؛ و مسلماً توشه‌ای از مهارت‌ها را به همراه خواهید داشت که با استفاده از آن‌ها خواهید توانست طراحی‌های مدرن ایجاد کنید.

نام: Digital Shading for Beginners - Shading Strategies for Digital Illustrations
حجم فایل: 2 گیگابایت
شرکت سازنده: Skillshare
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: mp4
منتشر کننده: Skillshare
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *