دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کوتاه The Secret Life Of Kyle 2017

نیمیشن زندگی مخفی کایل The Secret Life Of Kyle 2017 در حوالی داستان من نفرت انگیز ۳ می باشد. یعنی همان مینیون های زرد و بامزه ای که با کارهای عجیب و غریب شان باعث جذابیت بیشتر انیمیشن می شوند.زمانی که گرو پس از مقابه با برادر دو قلویش مجبور می شود دوباره از شرارت های قبلی خود که از آن ها دست برداشته است استفاده کند، شما در این انیمیشن شاهد اتفاقات و زندگی کایلی می باشید که در نبود گرو و خانوادش اتفاق می افتد… .

The Secret Life Of Kyle.2017.www.download.ir

انیمیشن زندگی مخفی کایل The Secret Life Of Kyle 2017 یک انیمیشن زیبا و دیدنی در سبک انیمیشن های کمدی و خانوادگی است که توسط پی‌یر کافین کارگردانی شده است و محصول کشور ایالات متحده ی آمریکاست که در سال ۲۰۱۷ برای نمایش خانگی عرضه و منتشر شده است. در انیمیشن زیبا و کوتاه ما شاهد اتفاقات جذاب و هیجان انگیزی می باشیم که باعث شده مورد توجه بسیاری قرار بگیرد.

اطلاعات انیمیشن کوتاه The Secret Life Of Kyle 2017 :

+ کارگردان : Bruno Chauffard, Glenn McCoy

+ نویسنده : Jeff Lowell, Ted Travelstead

+ صداپیشگان : Dana Gaier,Pierre Coffin,Nev Scharrel,Brian T. Delaney

+ محصول کمپانی :  Illumination Entertainment

+ ساخت کشور : USA

+ تاریخ انتشار : ۵ دسامبر ۲۰۱۷

+ مدت زمان : 4 دقیقه

+ زیرنویس : دارد

+ نمرات : IMDb 7.5/10

The Secret Life Of Kyle 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *