دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Candy Crush Friends Saga v1.88.4 برای اندروید

Candy Crush Friends Saga

در سبک بازی های پازل است که برای کاربران دستگاه های اندروید طراحی شده است . این بازی در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است که توسط کمپانی KING.COM ساخته شده است . و هم اکنون ما قصد داریم تا این بازی سرگرم کننده را خدمت حضور شما عزیزان معرفی کنیم . Candy Crush یک بازی مرحله ای است که شما در پایان هر مرحله ستاره و یا امتیاز دریافت می کنید اگر بتوانید آن مرحله را به صورت کامل به اتمام برسانید سه ستاره بازی را دریافت می کنید . بازی به این شکل است که در هر مرحله تعدادی مهره با شکل ها و رنگ های متفاوت است با حرکت مهره ها می توانید مهره هایی که هم رنگ هستند را در کنار هم قرار دهید اگر سه مهره هم رنگ کنار هم قرار بگیرد سه مهره از بین می روند ، اگر چهار مهره هم رنگ کنار هم قرار بگیرند با حذف شده چهار مهره یک مهره از همان رنگ ولی با ویژگی بهتر به مهره هایتان اضافه می شود و اگر آن مهره را کناره سه مهره هم رنگ خودش بگذارید تمام مهره های آن ردیف از بین می روند و به همین شکل بازی ادامه پیدا می کند با قرار دادن مهره های یک رنگ به صورت متفاوت می توانید مهره های هیجان انگیزی بدست بیاورید . این بازی دارای هزاران مرحله متفاوت است که شما می توانید با آن برای مدت ها سرگرم باشید . همانند بسیاری از بازی های پازل در ابتدا مراحل بسیار آسان شروع می شود تا شما بتوانید به راحتی مراحل اولیه را با سه ستاره پشت سر بگذارید ولی هر چه به مراحل بالاتر می روید بازی دشوار تر می شود بعضی مراحل هستند که برای رد کردن آن ها باید چند بار از نو شروع کنید بنابراین مرحله های چالش بر انگیزی در انتظار شما است . Candy Crush دارای گرافیک بالای 3D و صدا گذاری پیشرفته ای است . اگر از طرفداران بازی های پازل هستید پس بدون شک می توانید Candy Crush Friends Saga را برای بازی در اوقات فراغت خود انتخاب کنید . اگر به این بازی علاقه مند شدید هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این بازی را به همراه فایل مود شده آن بر روی گوشی و یا تبلت اندروید خود نصب کنید و از بازی با آن نهایت لذت را ببرید .

تغیرات نسخه v1.88.4 :


In Candy Crush Friends Saga, match Candies and collect costumes with all your favorite characters from the Candy Kingdom

We’ve made things even sweeter with improvements and bug fixes. Enjoy

نام: Candy Crush Friends Saga
حجم فایل: 94 مگابایت
شرکت سازنده: King
تاریخ انتشار: 2019
ورژن: v1.88.4
آپدیت: 22 شهریور 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید
سبک بازی: پازل
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.4 به بالا

به روز رسانی :

1401/06/22 نسخه v1.88.4 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *