دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار PPSSPP Gold v1.17.1 اپلیکیشن اجرای بازی های پلی استیشن برای اندروید

PPSSPP Gold یک نرم افزار شبیه سازی شده است که با آن شما به راحتی می توانید بازی های PSP 1 ، 2 ، 3 را بر روی موبایل خود اجرا کنید . این بازی برای کاربران دستگاه های اندروید طراحی شده است که بدون شک بهترین بازی شبیه ساز PSP است که تا کنون طراحی شده است . با این برنامه شما به سادگی می توانید بازی های مورد علاقه پلی استیشن خود را بر روی گوشی و یا تبلت اندروید خود نصب و اجرا کنید . این بازی علاوه بر پشتیبانی از صفحه کلید معمولی با دسته های خارجی PS3 و XBOX نیر سازگار است.

این بازی به صورت کاملا خودکار از دسته های x360 نیز پشتیبانی می کند . با این بازی شما به راحتی می توانید تجربه بازی های کنسول دستی را در گوشی و یا تبلت اندروید خود کسب کنید . این بازی علاوه بر محبوبیت بالایی که در بین کاربران دارد بازی های دستگاه های PSP را بدون هیچ لگ و مشکلی برای شما به اجرا در می آورد . اگر شما هم از طرفداران بازی های پلی استیشن هستید و همیشه دوست داشتید که این بازی های محبوب را بر روی موبایل خود داشته باشید هم اکنون شما می توانید با PPSSPP Gold به راحتی و تنها با یک کلیک این بازی را بدست بیاورید . اگر به این بازی علاقه مند شده اید هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این بازی را به صورت کاملا رایگان بر روی گوشی و یا تبلت اندروید خود نصب کنید و از بازی با آن نهایت لذت را ببرید .
برخی از ویژگی های بازی PPSSPP Gold :

-دارای سرعت بسیار بالا بدون هیچ لگ و مشکلی در اجرای بازی های پلی استیشن .

-امکان نصب و اجرای بازی های پلی استیشن تنها با یک کلیک .

-پشتیبانی از صفحه کلید معمولی و دسته های خارجی PS3 و XBOX .

-امکان سازگاری با بیشتر بازی های پلی استیشن .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *