دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Reduced Transmission HD v2019

Reduced Transmission HD در سبک بازی های مسابقه ای است که نسخه جدید آن برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندروید ارائه شده است . در این بازی شما راننده یک کامیون هستید که باید در جاده های خطرناک و دور افتاده رانندگی کنید و بار خود را به مقضد برسانید . برای تحویل بار سالم باید با بقیه کامیون ها مسابقه دهید . در جاده های ناهموار و پر پیچ و خم رانندگی کنید و از مانع ها عبور کنید . دوستان خود را به بازی دعوت کنید و با آن ها مسابقه بدهید تا هیجان بازی بالا برود . در این بازی شما باید از تجربه بالایی برخوردار باشید تا بتوانید باتلاق ها ، گوزن ها و حیوانات دیگر را یه آسانی پشت سر بگذارید . همچنین میتوانید هر بار در مکان های مختلف با شرایط متفاوت بار خود را تحویل دهید . اگر از رانندگی در جاده خسته شدید به راحتی میتوانید از میان جنگل ها یا کوه ها مسیر خود را باز کنید و علاوه بر رانندگی کردن از تماشای مناظر دیدنی و جذاب لذت ببرید . Reduced Transmission HD یک بازی گروهی است که با نصب آن میتوانید با دوستان و یا کاربران مجازی رقابت کنید و برای برنده شدن تلاش کنید . قدرت موتور ماشین را افزایش دهید تا به راحتی بتوانید مسیر های دشوار را پشت سر بگذارید . در این بازی برخلاف بازی های مسابقه ای دیگر سرعت از اهمیت زیادی برخوردار نیست و در مقابل آن تاکنیک و تجربه جایگاه بالاتری دارد . شما می توانید گزینه ای را برای قفل کردن دیفرانسیل ، چرخش تمام چرخ ها و چرخ دنده ها فعال کنید و چرخ ها را پایین بیاورید تا نقاط تماس ماشین با جاده را بهبود ببخشید که این حرکت بر مصرف سوخت تاثیر می گذارد.

قابلیت های بازی Reduced Transmission HD :

-گرافیک بالا برای بازی .

-قابلیت راندگی کردن در شب، روز و هر آب و هوایی .

-قابلیت بازی کردن ب صورت گروهی تا سقف 10 نفر .

-پشتیبانی از اتوموبیل های مختلف از کشور های متفاوت .

-پشتیبانی از ماشین های جدید روسیه و اروپا از جمله ZIL 130، Kamaz ، Ural ، Kraz I ، MAN ، PETERBILT 379 ، GMC M35 و بسیاری دیگر .

-پشتیبانی از نقشه های جاده و طبیعت به صورت کاملا واقعی .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *