دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Oscura Lost Light

بازی کامپیوتر Oscura Lost Light یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Chocolate Liberation Front طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Surprise Attack برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . Oscura نگهبان فانوس دریایی متوجه می شود که سنگ روشنایی در حال نابودی است . اگر سنگ روشنایی از بین رود , بار دیگر دشمنان در سیاهی بازخواهند گشت و سرزمین ها را به نابودی خواهند کشاند پس زمان آن رسیده است تا Oscura برای پیدا کردن تکه سنگ ها و بازگرداندن روشنایی پیش از آنکه نیروهای تاریکی به آن دست یابند , خود را برای ماجراجویی و نبردهای سخت آماده کند . خوشبختانه در طول مسیر نیروی عجیب آتش سوزان , اسکارا را کمک می کند . هر مرحله بخشی از توانایی و مهارت های شما را مورد آزمون قرار خواهد داد . قدرت آتش سوزان این امکان را به شما می دهد تا بتوانید تخریب ، ساخت و ساز ، جاذبه و زمان را به کنترل خود درآورید . طبق گفته سازندگان بازی , ترکیب نور و طراحی های محیط بازی از بازی های کلاسیکی مانند Super Mario Bros الهام گرفته شده است . درست در زمانی که به تمامی سنگ های روشنایی دست پیدا می کنید , با مهمترین چالش روبرو خواهید شد . بسیار مراقب باشید زیرا Mavro , ارباب سایه ها انتظار شما را می کشد . تنها با شکست Mavro قادر به بازگرداندن روشنایی خواهید بود . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Oscura Lost Light :

نام بازی : Oscura Lost Light

نام بازی (فارسی) : اسکارا در جستجوی روشنایی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Chocolate Liberation Front

منتشر کننده : Surprise Attack

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

  • 3 replies
    1. رضا says:

      سلام .
      لطفا بازی های Shiftlings و White Night رو هم برای دانلود قرار بدید . دو بازی نسبتا کم حجم و بسیار زیبا هستند.
      ممنون.

      پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        سلام دوست عزیز
        از انتخاب سایت دانلود فارسی از شما شما سپاسگزاریم ، با توجه به فعال بودن انجمن دانلود فارسی لطفا با کلیک برروی forum وارد صفحه ی درخواستی بازیهای انجمن شده و عنوان بازی مورد نظر خودتون رو برای ما ارسال نمایید تا بررسی و در صورت امکان در اسرع وقت برروی سایت قرار بدیم .
        با تشکر

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *