دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Space Quest Collection

بازی Space Quest Collection در سبک فانتزی , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Activision ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را در سال 2006 برای پلتفرم PC منتشر کرده است . Space Quest برگرفته از شش عنوان کمیک با همین عنوان می باشد که بین سال های 1986 تا 1995 منتشر گردید در این بازی تخیلی شما در نقش فرئی به نام Roger Wilco می باشید که تمام کهکشان را به دنبال عدالت و حقیقت سفر می کند . در این کالکشن شش عنوان از این سری خاطره انگیز برای شما قرار داده شده است .

خلاصه داستان : Roger Wilco که یک مهندس بهداشت در آزمایشگاه فضایی Arcada می باشد زمانی که از یک استراحت میان وعده خود برمی گردد متوجه می شود که تمام دزدان فضایی هرکس را که در این فضاپیما بوده اند را از بین بردند . راجر باید فرار کند قبل از آنکه Star Generator در Arcada در مقابل سیاره و خانه ی او Xenon استفاده شود . تمام حال و هوایی که شما از فیلم های دهه ی 80 و90 میلادی داردی در این بازی اورده شده است یک بازی کلاسیک با دارا بودن گرافیکی در خور آن زمان , صداگذاری فوق العاده و گیم پلی جذاب در زیر لیستی از عنواین موجو در بازی Space Quest Collection آمده است .

Space Quest: The Sarien Encounter
Space Quest II: Vohaul’s Revenge
Space Quest III: The Pirates of Pestulon
Space Quest IV: Roger Wilco and the Time Rippers
Space Quest V: Roger Wilco – The Next Mutation
Space Quest 6: Roger Wilco in The Spinal Frontier

مشخصات بازی :

نام بازی : Space Quest Collection

نام بازی (فارسی) : کالکشن ماموریت فضا

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2006

شرکت سازنده : Activision

منتشر کننده : Activision

سبک بازی : فانتزی , ماجراجویی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *