دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Angry Gran Run v1.61 برای اندروید و iOS + مود

Angry Gran Run بازی Angry Gran Run یکی دیگر از بازی های سبک دوندگی و racing است که بسیار هیجان انگیز و مفرح می باشد. در این بازی Angry Gran Run یک دایناسور بزرگ و وحشتناک به دنبال مادربزرگ شخصیت بازی ماست که شما با هدایت کاراکتر مادربزرگ باید از دست این موجود غول پیکر فرار کرده و جان او را حفظ کنید. مادربزرگ این بازی برخلاف سن و سال خود بسیار سریع بوده و شما میتوانید با گرفتن آیتم ها و قدرت های موجود در طول بازی سرعت و قدرت مادربزرگ را بیشتر از پیش کنید و بازی را برای خود آسان تر کنید و با جمع کردن امتیازات بیشتر قادرید وضعیت ظاهری او را نیز تغییر داده و لباس های متنوع و رنگارنگ برای او بخرید. شما می توانید به هر سمتی فرار کرده و دایناسور عظیم الجثه بازی را جا بگذارید و از موانع عبور کرده، پرش کنید و لذت ببرید.

سایر توضیحات : بازی Angry Gran Run از جمله بازی های معروف و پر هیجان در سری بازی های دوندگی است که از طرف شرکت Ace Viral ساخته شده و از طریق مارکت گوگل پلی برای استفاده رایگان کاربران منتشر شده است. گرافیک و صداگذاری بازی بسیار عالی انجام گرفته است. پس اگر شما هم طرفدار بازی های racing و دوندگی هستید میتوانید با دانلود آخرین نسخه بازی Angry Gran Run به اوج هیجان دست پیدا کنید و با شخصیت دوست داشتنی بازی ( مادربزرگ ) همراه شوید.

Angry.Gran.Run.center

ویژگی های بازی Angry Gran Run :

 – دارای گیم پلی ساده و روان و بسیار با کیفیت

 – امکان تغییر در وضعیت ظاهری شخصیت بازی با جمع آوری امتیازات موجود در بازی

 – وجود موانع متنوع و چالش برانگیز در جریان بازی

 – گرافیک سه بعدی و بسیار مجذوب کننده

 – بهره مندی از تصاویر زیبا

 – صداگذاری عالی که به هیجان بازی می افزاید

Angry Gran Run

به روز رسانی :

1396/12/10 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *