دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Assassins Creed Brotherhood برای Xbox 360

بازی Assassins Creed Brotherhood در سبک اکشن , ماجرایی , مخفی کاری می باشد که توسط استودیو Ubisoft Montreal ساخته شده است و استودیو Ubisoft آن را در سال 2010 برای Xbox 360 منتشر کرد . این نسخه سومین عنوان از سری بازی Assassin’s Creed و دومین عنوان از سه گانه Ezio به شمار می آید . داستان دزموند از جایی که به پایان رسید دوباره آغاز می شود بعد از فرار از حمله تمپلارها در پایان اساسین کرید 2 , دزموند به همراه دوستان خود به یکی از ویلاهای مخفی Auditore در Monteriggioni می رود . بعد از به راه انداختن جریان برق از تونل های زیر ویلا , بازیکنان یکبار دیگر کنترل Ezio را از طریق حافظه ژنتیکی دزموند به دست می گیرند . ماموریت آنها پیدا کردن Apple Of Eden یکی شی باستانی با ارزش و مرموز که می تواند از وقوع یک فاجعه جهانی که توسط تمپلارها در جریان است جلوگیری کند . گیم پلی بازی طبق روال همیشه بر غیر خطی بودن تاکید دارد . سیستم پارکور , مخفی کاری , نبرد تن به تن همه از المان های جذاب آن به شمار می آید . برای اولین بار شما قادر خواهید بود تا اساسین های دیگر را استخدام کرده و آنها برای تصرف 12 برج Borgia که در اطراف شهر هستند بفرستید . همچنین می توانید نیروهای خود را به مرزهای خارجی فرستاده و تمام موارد آنها نظیر سلاح و چهره ی آنها را شخصی سازی نمایید . یکی از گجت های جدیدی که در این نسخه گنجانده شده parachute نام دارد که اتزیو می تواند از آن به هنگام پریدن از ساختمان های خیلی بلند استفاده کند . در کنار این مورد قادر خواهید بود تا از دارت های سمی , تبرهای سنگین , Hidden Blade و تیر کمان هم استفاده کنید . سیستم مولتی پلیر برای اولین بار در این نسخه آورده شده است . که در کنار چیزی در حدود بیش از 15 ساعت گیم پلی بخش تک نفره می تواند ساعت ها شما را سرگرم سازد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Assassins Creed Brotherhood نام بازی (فارسی) : فرقه قاتلین انجمن برادری پلتفرم : Xbox 360 زبان : انگلیسی سال انتشار : 2010 شرکت سازنده : Ubisoft Montreal منتشر کننده : Ubisoft سبک بازی :اکشن , ماجرایی , مخفی کاری

فرمت : ISO

نسخه : COMPLEX