دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Boom Force v2.4.2 برای اندروید و iOS + مود

Boom Force در حالی که تمام شهر در امنیت و آرامش بود و مردم در حال انجام فعالیت های روزانه خود بودند، ناگهان با حضور گروه های ناشناسی در شهر حس ناامنی در شهر به وجود آمد و آشوب بالا گرفت. رفته رفته با افزایش تعداد دشمنان در سطح شهر افراد برای نجات جان خود از شهر گریختند. شما به عنوان سرباز دفاعی وارد بازی می شوید. تمام نیروی خود را برای نجات جان و مال مردم و برگرداندن امنیت و آرامش به شهر با شکست دشمنان به کار ببرید و پیروز این نبرد بزرگ شوید. در مسیر مبارزه تجهیزات و سرباز های قدرتمند و بمب های انفجاری بزرگ به شما کمک خواهند کرد. از تمام امکانات هوشیارانه و به موقع استفاده کنید و شهر را نجات دهید.

سایرمشخصات : هوشیاری و دقت بالا در انتخاب استراتژی مناسب برای مقابله با دشمنان و شکست سریع آن ها گام اول پیروزی در این نبرد بزرگ و برقراری امنیت و آرامش دوباره در شهر می باشد. در بازی Boom Force بیش از هشت نوع استراتژی برای نبرد در اختیار شما قرار گرفته شده است. چالش های شگفت انگیزی در مسیر بازی برای تجربه هیجانی چند برابر برای شما وجود دارد. با رقابت در این چالش ها ضمن تجربه هیجان با پیروزی و کسب امتیازات بالا، توانمندی ها و تجهیزات خود برای ادامه بازی را ارتقا داده و با قدرتی چند برابر بیشتر از حالت قبل به شکست و نابودی دشمنان بپردازید. در مراحل بالاتر سلاح های قدرتمند مخفی در محیط را کشف و آن ها را جمع آوری کرده و استفاده کنید و دشمنان را منفجر کنید!

Boom.Force.center

ویژگی های بازی Boom force war game for free :

 – برگزاری بازی در بیش از پنج محیط مختلف

– دسترسی به بیش از سی ارتش جنگی مختلف قدرتمند، سلاح ها و انبارهای اسلحه

– قابلیت ارتقا توانمدی های نیروهای دفاعی برای افزایش توان مبارزه

– چالش های هیجان انگیر برای کسب امتیازات بالا

– بهترین فرمانده را انتخاب کنید تا سربازانتان را به پیروزی برسانید

Boom Force

به روز رسانی :

96/11/26 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *