دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Brave Frontier v1.10.21.0 برای اندروید و iOS + مود

Brave Frontier برای اولین بار وارد شهر Grand Gaia می شوید. شرایط عادی نیست. شهر اوضاع و سامان خوبی ندارد. اتفاقات عجیبی افتاده است. خدایان Maxwell به شهر حمله کرده اند و شهر در حال نابودی است. مردم از شهر گریخته اند. شما باید شهر را از دست این خدایان نجات دهید و آرامش و عدالت را به شهر برگردانید. برای نابودی این ابر قدرت ها نیازمند تلاش فراوانی هستید. بنابراین بسیار قوی و قدرتمندانه جنگ و مبارزه را شروع کنید. شما خواهید توانست با قدرت فراوان خود بار دیگر شهر را به حالت عادی برگردانید و مردم را به خانه های خود باز گردانید و قهرمان داستان شوید.

سایر مشخصات : در این بازی با استفاده از عناصر RPG جلوه های بصری بسیار جذاب و دوست داشتنی را در محیط بازی ایجاد کرده است. این بازی در تمام مراحل رایگان می باشد اما در برخی مراحل می توانید برای خرید برخی آیتم ها وارد خرید شوید. شما هم وارد این بازی شوید و هیجانی که بیش از سی میلیون بازیکن در سراسر دنیا تجربه کرده اند را تجربه کنید. توجه داشته باشید که نصب بازی و عملکرد صحیح این بازی در گوشی های دارای یک گیگابایت رم توصیه میشود و برای حجم های کمتر تضمینی برای عملکرد صحیح وجود نخواهد داشت. این بازی پرطرفدار و محبوب که کاربران ده ها میلیونی آن از ویژگی هایش لذت می برند محصول استودیوی gumi Inc می باشد.

دانلود بازی Brave Frontier

ویژگی های اصلی بازی Brave Frontier :

بیش از 400 قهرمان افسانه ای و حیوانات در این مسیر شما را همراهی خواهند کرد

رویارویی با بیش از صد ماموریت جنگی برای نابودی خدایان Maxwell

دریافت پاداش و تجهیزات پیشرفته جنگی با شکست دادن مرحله ای دشمنان

قابلیت توسعه دادن و مجهز کردن شهر به حالت های پیشرفته جنگی

چالش های جذاب و مهیج که مرتب به روزرسانی شده و جذابیت بازی را در مراحل بعد بیشتر خواهد کرد. از جمله این چالش ها میتوان چالش Vortex Gate ، زندان ویژه و قهرمان افسانه ای را نام برد.

Brave Frontier

به روز رسانی :

1396/12/14 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *