دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Car Drift X Real Drift Racing v1.2.5 برای اندروید

در بازی Car Drift X Real Drift Racing بسیاری از مسابقات پر سرعت در انتظار شماست . آیا دوست دارید ماشین سواری با نهایت سرعت در مسیر های خطرناک را تجربه کنید ؟ انجام چنین کاری در دنیای واقعی می تواند پیامد های ناگواری و خطراناکی داشته باشد ولی در دنیای مجازی کاملا آزاد هستید ! در گیم پلی هیجان انگیز بازی باید در مسیر های مختلفی به مسابقه بپردازید . می توانید ماشین های خود را تغییر داده و ماشین های مختلفی را در طول مسابقات برانید . با استفاده از ترمز های فوق العاده حساس , فیزیک واقع گرانه , امکانات چرخشی اتوماتیک و شتاب دهنده های فوق العاده قدرت و عملکرد ماشین را افزایش دهید . کنترل های منحصر به فرد بازی احساس واقعی رانندگی با ماشین مسابقه ای را به شما خواهد داد . در این بازی بی نظیر ویژگی های مختلفی در انتظار شماست . در طول بازی از مسابقات دیوانه وار با نهایت سرعت لذت خواهید برد پس هر چه سریع تر دانلود را شروع کرده و به دنیای ماشین های پرسرعت وارد شوید .

دانلود Car Drift X Real Drift Racing جدید

ویژگی های بازی Car Drift X Real Drift Racing :

– دارای گرافیک عالی

– لذت بردن از مسابقات با چالش های سرعت مختلف (امکان شروع به صورت مبتی و یا به چالش کشیدن مهارت های رانندگی به عنوان یک متخصص)

– امکان انجام سفارشی سازی های مختلف در بدنه , سیستم و چرخ های ماشین

– وجود مسابقات drift واقع گرانه و سه بعدی

– دارای صدا گذاری های عالی برای داشتن احساس واقعی

– امکان حساب زاویه drift برای بالا بردن امتیاز

– وجود آهنگ های بی نظیر (اضافه شدن آهنگ های موسیقی جدید در این نسخه)

– اضافه شدن حالت های دوربین جدید

– ارتقا یافتن رابط کاربری بازی در این نسخه

– برطرف شدن برخی مشکلات نسخه های قبلی

Car Drift X Real Drift Racing

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *