دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی DEAD 2048 v1.0.9 برای اندروید و iOS + مود

DEAD 2048 به بهترین بازی دفاع برج خوش آمدید که در سال 2048 اتفاق می افتد . این بازی بسیار اعتیاد آور و سرگرم کننده می باشد , پس بسیار مراقب باشید ! و در ضمن کاملا رایگان ! سال 2048 است . زمانی که کره زمین به دست زامبی ها اشغال شده است و حال به بازکنان بستگی دارد تا به چه روشی در چنین دنیای آخر الزمانی زنده بمانند و با موج بی پایان مردگان آدم خوار مبارزه کنند . در گیم پلی بازی شاهد ترکیب نوآورانه و اعتیاد آور سبک های پازلی و مکانیک دفاع برج خواهید شد که با تکنولوژی 2048 یک بازی سرگرم کننده ای را برای تان ارائه می دهد .

سایر توضیحات : باید به سرعت برج هایی را ساخته و از تاسیسات و نیرو هایتان در برابر موج زامبی ها دفاع کنید تا در نهایت با به دست آوردن منابع لازم یک آزمایشگاه زیست شناسی پیشرفته ای را برای نجات دنیا ایجاد کنید , به این امید که بشریت دوباره به روز های اول خود باز گردد . در چنین دنیای زندگی بسیار سخت بوده و بقا اولین اولویت است پس بسیار مراقب باشید .

دانلود DEAD 2048 جدید

ویژگی های بازی DEAD 2048 :

– مناسب برای طرفداران بازی های رایگان دفاع برج

– دارای گرم پلی متفاوت با بازی های معمولی پازل و زامبی

– بسیار سرگرم کننده و آسان برای یادگیری

– به شدت اعتیاد آور و قاتل زمان

– وجود ارتقا ها و تقویت کننده ها برای موقعیت های چالش انگیز

– امکان بازی بدون اتصال به اینترنت

– پشتیبانی تا 11 زبان (انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، کره ای، ژاپنی، چینی ، ایتالیایی، اندونزی، تایلندی و ویتنامی)

– حذف شدن تبلیغات و حل شدن مشکلات ارتقای مهارت ها در نسخه جدید

DEAD 2048

به روز رسانی :

1396/12/06 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *