دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Extreme Landings v3.1 برای اندروید و iOS

بازی Extreme Landings Pro از سری بازی های در سبک شبیه سازی است که توسط کمپانی بازی سازی RORTOS برای پلتفرم های اندروید، iOS و حتی مکینتاش عرضه شد که با استقبال بسیار زیادی روبرو شد که تعداد دانلود بیش از 10 میلیون در گوگل پلی نیز حاکی از همین مسئله است. در این بازی جذاب شما در نقش یک خلبان قرار دارید که باید هواپیماهای مختلف را در شرایط مختلف جوی هدایت کنید. این بازی همانگونه که از اسم آن پیداست، قدرت خلبانی شما را محک میزند و میزان توانایی شما را در پیچیده ترین و حیاتی ترین موقعیت های خلبانی به چالش می کشد. شما به عنوان رئیس و خلبان یک هواپیما، باید قدرت تصمیم گیری خوبی در شرایط های اضطراری و غیر مترقبه داشته باشید. شرایطی که اکثر مردم از کواجه شدن با آنها بیزارند چرا ترشح آدرنالین بالا معمولا قدرت تصمیم گیری معقولانه را از انسان سلب میکند و همین مسئله بی شک تفاوت شما با بقیه مردم را آشکار خواهد کرد.

سایر توضیحات: در این بازی شما در نقش خلبان هواپیماهای مختلفی قرار خواهید گرفت و به صورت مجزا، اتاق کنترل هماپیما در اختیار شما قرار دارد. بدون شک گرافیک فوق العاده این بازی به شما این امکان را میدهد که در اتاق کنترل هواپیما به کندوکاو بپردازید و سعی کنید تا بیش از 5000 چالش مختلف را در شرایط مختلف حل و فصل کنید. این بازی شامل 36 مرحله مختلف، 216 چالش مختلف و رفت و آمد میان بیش از 500 فرودگاه مختلف جهان در شرایط جوی متفاوت و واقعی است. پس قبل از شروع حتما کمربند ایمنی خود را ببندید و خود را برای شرایط سخت آماده کنید!

extreme landings

ویژگی های اصلی بازی:

وجود بیش از 36 مرحله مختلف

بیش از 216 چالش مختلف و 6 چالش در سطح جهانی این بازی

بیش از 20 فرودگاه با کیفیت گرافیکی HD

امکان استفاده از ILS یا همان سیستم فرود

قابلیت استفاده از خلبان خودکار و نمایش مسیر، سرعت، ارتفاع و …

قابلیت مدیریت مصرف سوخت

و …

Extreme Landings

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *