دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Find A Way Addictive Puzzle v4.1.1 برای اندروید

Find A Way یک بازی ساده با سبک مینیمالیستی است که در آن باید به نحوی نقطه ها را به هم وصل کنید. این بازی محرک ذهن بسیار ساده بوده و برای همه سنین جذابیت دارد. با بیش از 1200 مرحله جذاب و چالش برانگیز، Find A Way یکی از بهترین بازی های در دسترس در سبک پازل می باشد. این بازی با یک ایده بسیار ساده و کوچک شکل گرفته است و در آن شبکه ای از نقاط و مربع ها وجود دارند که شما باید آن ها را به یکدیگر وصل کنید. تا اینجای کار همه چیز راحت بنظر می رسد، ولی توجه کنید که نقطه ها را نمی توانید به مربع ها وصل کنید. نقطه ها را نمی توان دوبار به یکدیگر وصل کرد و البته همه نقطه ها باید در نهایت به یکدیگر وصل شوند. ترکیب همه این ها یک بازی اعتیادآور پازل را تشکیل می دهند که ذهن شما را به چالش می کشد.

سایر توضیحات: Find A Way از سری بازی های پازل شرکت Zero Logic Games می باشد. این بازی می تواند علاقه مندان به سبک بازی های پازل را مجذوب خود کند و در نوع خود یکی از اعتیادآورترین بازی های موبایل محسوب می شود. طراحی محیط بازی کاملا بصورت مینیمال و ساده طراحی شده تا به آرامش شما در حین بازی کمک کند. شما این بازی جذاب را می توانید در چندین سطح متفاوت بازی کنید. هر یک از سطوح بازی از چندین مرحله مختلف تشکیل شده است که رفته رفته سخت تر می شوند.

Find A Way: Addictive Puzzle Cover Center

ویژگی های بازی Find A Way:

 – وجود حالت Night mode برای کاهش شفافیت صفحه نمایش به منظور کاهش خستگی چشم

 – وجود حالت های کمکی برای حل مراحل دشوار

 – گیم پلی ساده و اعتیادآور

 – طراحی ساده فضای بازی

Find A Way: Addictive Puzzle

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *