دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Island Delta 1.2.4 برای اندروید و iOS

بازی Island Delta یک بازی بسیار جذاب است که عمدتا مردم گمان می کنند که این بازی در سبک شوتر باشد. اما زمانی که شروع به بازی می کنید متوجه می شوید که چالش های این بازی بیشتر به صورت پازل برای شما ظاهر می شوند و شما با استفاده از تفنگ جاذبه در این بازی پیشروی خواهید کرد. عبور از درهای قفل شده، پشت سر گذاشتن نگهبانان امنیتی و هزاران پازل مختلف از ویژگی های این بازی است که بدون شک ساعات بسیار خوبی را برای شما فراهم می کنند. این بازی به تازگی به بازار تلفن های همراه عرضه شده است و سازنده این بازی یعنی Noodlecake Studios Inc امیدوار است که بازی Island Delta با استقبال خوبی روبرو شود چرا که جدیدا بازی های سبک پازل طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. لازم به ذکر است این بازی برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است.

سایر توضیحات: در بازی Island Delta شما در نقش دو دانشمند قرار دارید. این دو تصمیم دارند تا یک تکنولوژی هوش مصنوعی جدید را از یک شیطان بزرگ و خبیث بدزدند و در این راه از تفنگ جاذبه برای جابجایی اجسام و انجام کارها استفاده می کنند. دراین میان گذر از سیستم های امنیتی نیاز به هوش سرشار شما دارد. در این بازی باید به حل پازل های مختلف بپردازید تا بتوانید راه خود را از میان موانع متعدد باز کنید.

دانلود Island Delta جدید

ویژگی های اصلی بازی:

یک بازی بسیار زیبا و جذاب با پازل های بسیار متنوع

قابلیت هک سیستم های امنیتی و عبور از سد تله های بسیار زیاد

داستان بسیار جذاب همراه با ایده پردازی های بسیار جالب

قابلیت بازی در 3 فصل مختلف و بیش از 30 مرحله جذاب

قابلیت آزاد کردن مناطق ممنوعه و مخفی همراه با جوایز متنوع با استفاده از حس کنجکاوی

صداگذاری بسیار زیبا و حرفه ای و اورجینال

گرافیک بسیار زیبا همراه با رنگبندی و طراحی متفاوت

گیم پلی بسیار اعتیاد آور

و …

Island Delta

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *