دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Little Big City 2 v9.1.4 برای اندروید

بازی Little Big City 2 یک بازی بسیار زیباست که در آن شما باید به ساخت شهر رویایی خود بپردازید. شهری برگرفته از خلاقیت و ایده های شما. این بازی به صورت کلی به ساخت یک شهر از یک جزیره ساده باز می گردد. ساخت یک شهر از ابتدا تا بی نهایت… . دقت کنید که کار شهرسازی به سادگی صورت نخواهد پذیرفت. داشتن یک مشاور عالی در این سطح ساخت و ساز و مدیریت بدون شک به بهبود وضعیت شما کمک شایانی خواهد کرد. در این بازی نیز شما به یک مشاور عالی دسترسی دارید و در مواقع بسیار زیادی این شخصی می تواند به شما کمک کند. ایده های جالب مطرح کند و نکات خاصی را به شما گوشزد کند. بازی Little Big City 2 از ساخته های شرکت Gameloft است. شرکتی نام آشنا در ساخت بازی. همچنین این شرکت بازی Little Big City 2 را برای پلتفرم اندروید عرضه کرده است و تا به حال بیش از 10 میلیون کاربر این بازی ار گوگل پلی دانلود کرده اند.

سایر توضیحات: گرافیک بازی Little Big City 2 بسیار روان و بدون لگ و کندی است. این قضیه در بازی های دارای وسعت نقشه بسیار مفید است چرا که کندی و لگ باعث می شود تا روند کار برای شما کند شود و همچنین شما را از بازی کردن نا امید می کند. فریب حجم کم این بازی را نخورید. این بازی بسیار با دقت طراحی شده است و شما بدون شک از جزئیات بسیار زیاد این بازی و همچنین کم مصرف بودن این بازی از لحاظ RAM شگفت زده خواهید شد. شرکت Gameloft در اقدامی جدید نسبت به بازی های هم رده تصمیم گرفت تا نقاطی از نقشه این بازی را قفل کند و گیمر در طول بازی با افزایش سطح خود می تواند به این نقاط دسترسی داشته باشد. همین مسئله باعث می شود تا با از حالت یکنواختی خارج شود.

دانلود little big city 2 جدید

ویژگی های اصلی بازی:

گیم پلی بسیار زیبا و اعتیاد آور

مکانی بسیار عالی برای تحقق رویاهایتان

قابلیت ساخت شهر های مختلف بر اساس سلیقه و علایق شما از یک شهر توریستی مدرن تا یک شهر هنری بسیار زیبا

قابلیت مشاوره گرفتن از مشاوران بسیار عالی در قسمت شهرسازی

مواجهه با اتفاقات مختلف بر اساس روند ساخت شهر

قابلیت مشاهده شهر های دیگر گیمرها برای ایده گرفتن و طرح ریزی یک استراتژی شهری مناسب

گرافیک بسیار عالی و زیبا همراه با جزئیات بسیار زیاد

صداگذاری بسیار عالی

و …

Little Big City 2

به روز رسانی :

1396/11/18 نسخه جدید اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *