دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Mind Path to Thalamus برای کامپیوتر

بازی Mind Path to Thalamus در سبک ماجرایی , استراتژی , پازل می باشد که توسط استودیو مستقل Carlos Coronado ساخته شده است و همین استودیو آن را برای PC منتشر کرده است . محیط اول شخص بازی دارای به صورت فانتزی و پر از پیچ و خم می باشد که شما را با چالش های گوناگون و پازل های مختلف سرگرم می کند . گیم پلی بازی Mind بر پاییه ی تغییرات ناگهانی برای حل پازل های گوناگون می باشد . بازیکنان یک چرخه از شب و روز را تجربه کرده , مقدار مه و باران را تنظیم می کنند , ما بین فصول مهاجرت کنند و حتی می توانید محیط گیم پلی را به دلخواه خود تغییر دهید . همه چیز به نحوه ی روایت شما از بازی مربوط می شود . به عنوان مثال می توانید داستان یک فردی که در ذهن خود گیر کرده و از هر وسیله ای استفاده می کند تا به واقعیت راه پیدا کند , بازگو کنید . بازیکنان باید او را از جنگل های فانتزی , غارهای تاریک و محیط های یخ زده به سمت راه درست هدایت کنند . لینک دانلود بازی Mind Path to Thalamus برای کامپیوتر در زیر همین پست قرار دارد که می توانید آن را به صورت رایگان دریافت نمایید .

 

ویژگی های بازی Mind Path to Thalamus :

– بیش از 30 مدل پازل های متنوع

– 6 راه برای تحت تاثیر قراردادن محیط در حل پازل ها

– وجود بیش از 20 منظره مختلف

– به کار گیری خلاقیت در ساخت سلاح برای رو به رو شدن با دشمنان

– وجود چرخه روز و شب و امکان تغییرات زمانی و فصلی در بازی

  • 1 replies
    1. farid says:

      با سلام
      من این بازی رو دانلود کردم ولی خب حین بازی صدا نداره کارت صوتی و گرافیک همشون آپدیت شده ان با هیچ بازیه دیگری در این خصوص مشکل ندارم با توجه به راهنما هایی ک برا بازی دانلود کردم اینی ک دانلود کردم نه صدا داره و نه زیرنویس توی بازی تنظیمات هم چک کردم ولی خب چیز خاصی نبود ..
      ممنون میشم برسی کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *