دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Moribund v1.0.1 برای کامپیوتر

محور اصلی بازی Moribund مبارزات چند نفره ی محلی به صورت 2 تا 4 نفره استک ه در دنیایی پس از آخرالزمانی قرار داده شده است ، دوستان خود را دعوت کنید و حسابی با آن ها گلاویز شوید ، فقط در بازی نه دنیای واقعی ، شما و حد اکثر سه تن از دوستانتان بر روی یک کاناپه می نشینید و با 4 دسته در این دنیای پس از اخر الزمانی  با یکدیگر گلاویز می شوید این بازی تجربه ای شگفت انگیز و لحظاتی خوش را برای شما و دوستانتان پدید می آورد ،گیمپلی بازی بسیار سریع است و یاد گرفتنش کار ساده ای است اما مهارت پیدا کردن در آن سخت است دراین بازی دو – چهار نفر می توانند به صورت همزمان بازی کنند .

ســایــر تــوضــیــحــات : یک بازی مبارزه ای چند نفره که در دنیایی پس از آخرالزمانی قرار گرفته است ، این بازی دارای بخش تک نفره و چند نفره ی محلی است و از دسته پشتیبانی می کند ، هر بازیکن یک تفنگ با دو شیوه ی متفاوت شلیک دارد ، مد اول شلیک برای گیر انداختن دشمن استفاده می شود و مد دوم شلیک نیزه است ! این باعث می شود تا شما سعی کنید اول دشمنتان را به زانو در بیاورید و بعد آن را نابود کنید ، اگر بازیکن مقابل نتواند به موقع فرار کند مرگ او حتمی است ، این گیمپلی ساده به نظر می رسد ولی زمانی که چهار بازیکن ، تعدادی خطرات محیطی و یک سری Power Up به بازی اضافه شود همه چیز تغیر می کند و یک گیمپلی بسیار مهیج پدید می اید .این بازی 15 چالش شگفت انگیز برای بخش تک نفره دارد ، یک تنوع بسیار وسیع در بخش مراحل چند نفره ! این بازی 80 مرحله برای بخش چند نفره در نظر گرفته که دارای 8 نوع محیط گرافیکی  متفاوت خواهد بود ، بازی هشت کاراکتر دارد تا شما شخصیت و صداگذاری هرکدام را که بیش تر دوست داشتید انتخابش کنید مراحل بازی مکانیزم متفاوتی خواهند داشت تا شما احساس خستگی نکنید و اینکه این که در این مراحل مرگ های متفاوت و خنده آور  در نتظار شما خواهند بود .تمامی عناصر این بازی به گونه ای طراحی شده اند تا شما با دوستانتان به بازی کردن بپردازید ، چهار عددی جادویی است ! شما می توانید از دسته  استفاده کنید سازنده ی بازی سعی کرده از همه ی دسته های موجود پشتیبانی کند ، البته دو بازیکن به صورت همزمان می توانند از کیبورد استفاده کنند .حد اکثر ریزولوشن قابل پشتیبان 1080*1920 خواهد بود . در کنار بخش چند نفره 15 چالش برای بخش تک نفره نیز در نظر گرفته شده .

*قبل از دانلود حتما سیستم مورد نیاز بازی را مشاهده کنید*

Moribund - Sreen

مشخصات بازی Moribund :

سبک بازی :اکشن ،چند  نفره ، مستقل

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Traptics

منتشر کننده : Traptics

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *