دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Pocket Mine 3 v4.3.0 برای اندروید و iOS + مود

Pocket Mine 3 بازی Pocket Mine 3 از سری بازی های Arcade است که بعد از موفقیت چشم گیر نسخه 2 آن ساخته شد. کار معدن از جمله سخت ترین مشاغل دنیاست پس اگر شما هم میخواهید این شغل سخت را تجربه کنید بازی Pocket Mine 3 را از دست ندهید. در این بازی به عنوان یک معدن چی زمین را حفاری کنید و گنج های پنهان موجود در زمین ها را پیدا کنید. به جزایر دیگر رفته و در آنجا نیز به کند و کاو بپردازید. شما قادرید ظاهر شخصیت بازی را با توجه به مقدار امتیاز و پولی که به دست می آورید تغییر داده و آن را مطابق میل خود سازید. وجود بیش از 10 جزیره با داشتن الماس و جواهرات فراوان شما را ترغیب میکند که هر چه بیشتر به جست و جو در این بازی بپردازید و آن ها را از آن خود کنید. همچنین می توانید با جمع آوری کارت های موجود در بازی به ساخت عرشه دلخواه و اختصاصی خود بپردازید.

سایر توضیحات : بازی Pocket Mine 3 تجربه یک بازی بسیار سرگرم کننده و مهیج را به شما میدهد و برای کسانی که به بازی های کم حجم اندروید علاقه مند هستند بسیار مناسب می باشد. این بازی توسط شرکت بازی سازی Roofdog Games برای علاقه مندان به سبک بازی های Arcade ساخته شده و از طریق مارکت گوگل به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی توانسته تا به حال امتیاز 4.7 از 5.0 را از کاربران این بازی دریافت کند. پس فرصت را از دست ندهید و این بازی مهیج را هر چه سریعتر دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

Pocket.Mine.3.center

ویژگی های بازی Pocket Mine 3 :

 – گرافیک بسیار عالی و صداگذاری با کیفیت که بازی را بیش از پیش مهیج میکند

 – گیم پلی عالی و روان

 – وجود بیش از 10 جزیره جهت جست و جو

 – کم حجم و مناسب برای طرفداران بازی های Arcade

Pocket Mine 3

به روز رسانی :

1396/12/16 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *