دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Prison Run and Gun v1.1.1 برای اندروید و iOS

Prison Run and Gun بازی بسیار مهیج و اکشن Prison Run and Gun به تازگی منتشر شده است و در همین مدت کوتاه علاقه مندان زیادی به خود جلب کرده است. داستان بازی از این قرار است که شما در یک زندان ایالتی با امنیت بسیار بالا حبس هستید و باید تمام تلاش خود را بکار بگیرید تا از این زندان خارج شوید. اما مسلما این کار چندان راحتی هم نخواهد بود چراکه جای جای زندان ماموران امنیتی حضور دارند و شما باید با دقت همه آن ها را زیر نظر بگیرید و در دید آن ها نباشید. بازی فوق العاده مهیج Prison Run and Gun از سری بازی های پیکسلی است که با گرافیک دو بعدی و گیم پلی جذابش ساعت ها شما را پای گوشی میخکوب می کند. از دیگر چالش های موجود در بازی کارگرانی هستند که در قسمت های مختلف تاسیسات زندان مشغول کارند و مسلما فرار شما را گزارش خواهند داد. پس از آن ها غافل نشوید.

سایر توضیحات : کنترل شخصیت بازی بسیار آسان بوده و شما قادرید با دکمه های مجازی موجود روی صفحه حرکت کرده، بپرید، تیراندازی کنید و اسلحه های موجود روی زمین را برداشته یا روی زمین بیاندازید. پس برای رهایی و فرار از این زندان مخوف تمام تلاش خود را بکار بگیرید و با دقت تمام جوانب احتیاط را در نظر بگیرید. بازی بسیار محبوب و مهیج Prison Run and Gun توسط استودیو بازی سازی Quantized Bit ساخته شده و از طریق مارکت گوگل پلی برای علاقه مندان به بازی های اکشن و پیکسلی منتشر شده است. اگر شما هم از طرفداران بازی های پیکسلی هستید به هیچ وجه بازی مهیج Prison Run and Gun را از دست ندهید و هم اکنون این بازی را از سایت دانلود فارسی با لینک مستقیم دانلود کنید.

Prison.Run.and.Gun.center

ویژگی های بازی Prison Run and Gun :

 – گیم پلی ساده و اعتیاد آور

 – گرافیک دو بعدی و بسیار جذاب به همراه صداگذاری مهیج

 – وجود انواع سلاح های موجود در بازی جهت استفاده

 – وجود موانع و تله های چالش برانگیز در بازی

 – امکان استفاده از نقشه جهت مسیریابی برای فرار

Prison Run and Gun

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *