دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Speedx 3D سرعت برای اندروید

بازی Speedx 3D سرعت یکی از هیجان انگیز ترین بازی های حال حاضر دنیا می باشد که با وجود حجم کم خود ، خیلی زود توانست نام خود را بر سر زبان ها بیندازد . شما در این بازی داخل یک تونل بی انتها قرار میگیرید و باید در داخل آن بدون برخورد با موانع از کنار آنها عبور کنید . در بازی Speedx 3D رفته رفته سرعت شما زیاد میشود و هیجان بازی به اوج خودش میرسد ، در آن لحظه هرکسی میتواند تمرکز خود در سرعت های بالا را بیازماید . پلیر در این بازی بر مبنای مسافتی که بدون برخورد به موانع طی میکند ، امتیاز میگیرد . شما با دانلود رایگان بازی Speedx 3D و نصب آن بر روی گوشی خود میتوانید اوقات فراغت خود را به یکی از هیجان انگیزترین بازی های حال حاضر دنیا اختصاص دهید . بازی اندروید Speedx 3D سرعت با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا میباشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه همه ی شما , کاربران محترم سایت قرار بگیرد .

 

ویژگی های بازی Speedx 3D :

– گرافیک بالا

– محیط 3 بعدی

– سبک بازی مسابقه ای

– مناسب برای تمامی سنین

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید

– مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا 

تصاویری از محیط بازی Speedx 3D

Speedx.3d1-www.Download.ir Speedx.3d2-www.Download.ir Speedx.3d3-www.Download.ir Speedx.3d4-www.Download.ir Speedx.3d5-www.Download.ir Speedx.3d6-www.Download.ir    

دانلود بازی Speedx 3D سرعت برای اندروید با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *