دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Star Wars Battlefront II برای PS4 + آپدیت 105

Battlefront II جدیدترین نسخه از سری بازی های جنگ ستارگان بشمار می آید که براساس نسخه سینمایی با همین نام ساخته شده است . Star Wars Battlefront II دارای یک حالت داستانی تک نفره ، یک سیستم کلاس شخصیت با قابلیت شخصی سازی و محتوای اضافی بر اساس فیلم The Awakens Force و The Last Jedi می باشد همچنین در این نسخه شاهد وسایل نقلیه و مکان های سه گانه فیلم Star Wars خواهیم بود . در این بازی شاهد شخصیت های خوب و پلیدی خواهیم بود که هرکدام بنحوی می توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند .

سایر توضیحات : Star Wars Battlefront IIیکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی EA DICE طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Electronic Arts برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . فهرست قهرمانان کاراکترهای Luke Skywalker, Leia Organa, Han Solo, Chewbacca, Lando Calrissian, Yoda, Rey, Darth Vader, Emperor Palpatine, Boba Fett, Bossk, Iden Versio, Darth Maul, و Kylo Ren را شامل می شوند . در این نسخه ، بخش داستانی تفاوت های عمده ای با نسخه سال 2015 داراست . شخصیت تک نفره بازی Iden Versio نام دارد ، رهبر یک گروه ویژه نیروهای امپریالیستی که به عنوان “ژننا گوانکار” (Janina Gavankar) شناخته می شود و در چندین رویداد در 30 سال پیش “The Awakens Force” شرکت داشته است . بخش هایی در این مبارزات وجود خواهد داشت که بازیکن قادر به کنترل شخصیت های دیگر مانند لوک اسکای واکر و کیلو رن خواهد بود . در نسخه سال 2015 ، بسته الحاقی یا محتوای قابل دانلود رایگان نبود اما در این نسخه کمپانی سازنده تمیم گرفته است تا DLC ها را به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار دهد . ساختار این بسته الحاقی شبیه به Overwatch و Rainbow Six Siege می باشد . فصل اول که قرار است در دسامبر 2017 منتشر شود ، بر اساس فیلم آینده جنگ ستارگان : The Last Jedi خواهد بود و شامل فین و کاپیتان فاسیا به عنوان قهرمانان و سیاره Crait به عنوان نقشه زمینی خواهد بود . بازی علاوه بر بخش تکنفره ، از بخش مولتی پلیر و 5 حالت مختلف در این بخش پشتیبانی کرده و حداکثر 40 پلیر بطور همزمان می توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند .

مشخصات بازی Star Wars Battlefront II :

نام بازی : Star Wars Battlefront II

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : EA DICE

منتشر کننده : Electronic Arts

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +15

لینک مرتبط : PlayStation

Star Wars Battlefront II

به روز رسانی :

96/10/02 آپدیت 105 اضافه شد
  • 1 replies
    1. میلاد says:

      یه بار دیگه امتحان کردم مشکل حل شد.لطفا سایتتونو در سایت های پر بازدید ثبت کنید من طرح اینترنتم تموم شد سه بار یه فایل رو دانلود کردم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *